компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
6 | В1, ССПУ1, Д1 |
Инклузија у пракси – оснажени практичари за снажну подршкуУдружење предшколских радникаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
22 | Н3, В1, ССПУ2, ВДУ2, Д1, ССДУ1 |
Психичко и социјално вршњачко насиље: препознавање, интервенција и превенцијаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
33 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д1, ССДУ1 |
Аутономност и интеркултуралност као вредности супротстављене предрасудама и дискриминацијиЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
34 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д1, ССДУ1 |
Насиље и злостављање деце путем интернета"Таргет" Центар за превенцију девијантног понашања код младихНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
35 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д1, ССДУ1 |
Ни црно ни бело – програм за рад са децом/младима, против предрасуда, за толеранцију и интеркултуралностЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
4
бодова: 24 |
|
36 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д1, ССДУ1 |
Самопоуздање се гради и РУШИ од малена - односно како стварамо нарцисе а како срећну децуУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
40 | Н3, В2, ССПУ2, ВДУ2, Д1, ССДУ1 |
Реаговање на кризне догађаје и социјално-емоционално учење у служби заштите менталног здравља у школиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
51 | Н3, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
Смернице за решавање васпитних ситуацијаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
161 | В1, ССПУ4, Д1, ССДУ1 |
Развојна одступања и тешкоће код деце у раном детињству- рани знаци и стратегије за стимулацију развојаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
187 | Н3, В1, ССПУ2, Д1, ССДУ1 |
ИНКЛУЗИЈА ОД ТЕОРИЈЕ ДО ПРАКСЕ 2Центар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
197 | Н3, В2, ССПУ2, ВДУ2, Д1, ССДУ1 |
ТРАНЗИЦИЈА – континутет у пружању подршке деци/ученицима од предшколске установе до средње школеУдружење родитеља и наставника "Партнерски за образовање"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
341 | Н1, Д1, ССДУ1 |
Достигнућа младих у Србији - ДМуСДостигнућа младих у СрбијиНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
545 | В1, ССПУ1, Д1 |
Један дан у вртићу - Развијање ране писмености у животно практичним ситуацијама, игри и планираним ситуацијама учењаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
546 | В1, ССПУ1, Д1 |
Развој пројеката – теме и дилемеПредшколска установа "Мазза"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
547 | В1, ССПУ2, Д1 |
Игрe у природи, игрe са ризицима - значај и унапређивање праксеПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
548 | В1, ССПУ2, Д1 |
Игре у природи, игре са ризицима - врсте игара и стратегије унапређивања праксеПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
549 | В1, ССПУ2, Д1 |
Рано препознавање поремећаја говора и социо-емоционалног развоја деце у јаслама и вртићима и практични приступи у раду-Модул 2Savez udrženja medicinskih sestara predškolskih ustanova SrbijeНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
551 | В1, ССПУ3, Д1 |
Партиципација у вртићу – од учествовања до (су)деловањаЦентар за развој партиципативног образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
580 | В1, ССПУ4, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
Подстицање дечјег развоја применом и обликовањем природних материјалаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
581 | В1, ССПУ4, ВДУ3, Д1, ССДУ1 |
Традиционалне игре и играчке у интегрисаном приступу предшколског васпитања и образовањаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
582 | В1, ССПУ4, Д1 |
"Значај дечије игре и материјала за игру"Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
583 | В1, ССПУ4, Д1 |
,,Вртић за све – место демократске и инклузивне праксе-изазови, искуства и подршка у раду“Удружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
584 | В1, ССПУ4, Д1 |
Један дан у вртићуЕдукативни центар МИНА УЧЕЊЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
585 | В1, ССПУ4, Д1 |
Дете изазовног темперамента – како помоћи и њему и себиЕдукативни центар НОВИ КОРАЦИНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
586 | В1, ССПУ4, Д1 |
ДЕЧЈА ИСТРАЖИВАЊА У ВРТИЋУ КРОЗ РАЗВИЈАЊЕ ТЕМА/ПРОЈЕКАТАУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
587 | В1, ССПУ4, Д1 |
Документовање у контексту учења и развоја дететаПредшколска установа "Мазза"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
588 | В1, ССПУ4, Д1 |
Емпатија, ти и ја - развијање емоционалне компетентности и емпатије у вртићуПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
589 | В1, ССПУ4, Д1 |
Игра деце као извор добробитиОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
590 | В1, ССПУ4, Д1 |
Игра у пракси вртића- од идеје до разумевањаУдружење медицинских сестара предшколских установа подунавско-браничевског регионаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
591 | В1, ССПУ4, Д1 |
Искуствено учење у раду на пројектимаПредшколска установа "Мазза"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
592 | В1, ССПУ4, Д1 |
ИСТРАЖИВАЊА ДЕЦЕ И ВАСПИТАЧА У РАЗВИЈАЊУ ТЕМЕ/ПРОЈЕКТАЦентар за едукацију "Наша прича"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
593 | В1, ССПУ4, Д1 |
НТЦ активности - практична примена сазнања из неуронаука у васпитно образовном радуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
594 | В1, ССПУ4, Д1 |
Педагогија слушања и разумевања и подстицање креативности код децеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
595 | В1, ССПУ4, Д1 |
Подржано дете-кључ за развијање реалног програмаАкадемија ФилиповићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
596 | В1, ССПУ4, Д1 |
Подршка добробити кроз односе и делањеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
597 | В1, ССПУ4, Д1 |
ПОДРШКА РАНОЈ ПИСМЕНОСТИ У ВРТИЋУЦентар за едукацију "Наша прича"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
598 | В1, ССПУ4, Д1 |
Праћење и документовање као подршка учешћу деце у програмуПУ "Наше дете" ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
599 | В1, ССПУ1, ССПУ4, Д1 |
Развој социјално - емоционалних компетенција деце кроз боравак на отвореном"Бамби"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
600 | В1, ССПУ4, Д1 |
Тематско/пројектно планирање у функцији интегрисаног приступа учењуПУ "Наше дете" ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
601 | В1, ССПУ4, Д1 |
“ Вртић у природи – сигурно,здраво и подстицајно окружење за игру, учење и развој деце ”САВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
602 | В1, ССПУ4, Д1 |
“Где је ту дете?” Квалитет учешћа деце у развијању реалног програмаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
603 | В1, ССПУ4, Д1 |
„Сензорна игра – Примена сензорне стимулације и интеграције у реалном програму“Савез удружења медициснких сестара ПУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
615 | В1, ССПУ5, Д1 |
Вртић као сигурно и подстицајно окружење за учење и развојЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
637 | В2, ССПУ3, Д1 |
ДЕЦА, РОДИТЕЉИ И ВАСПИТАЧИ ГРАДЕ ЗАЈЕДНИЦУ УЧЕЊА.ПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
642 | В3, ССПУ2, Д1 |
Документовање дечјег развоја и напредовања -партиципација детета, практичара, породицеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
752 | Н2, В1, ССПУ4, Д1, ССДУ1 |
Дигитални игровни концепт инспирисан escape room-ом као метод рада у вртићу и школиУдружење васпитача БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
757 | Н2, В3, ССПУ1, Д1, ССДУ1 |
Вештачка интелигенција у савременој наставној праксиФондација „Образовање за Србију”Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
758 | Н2, В3, ССПУ5, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
АИ алати за унапређење наставничке праксеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
772 | Н3, В3, ССПУ5, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
Утицај употребе нових технологија и вештачке интелигенцијеУдружење физичара ОМЕГА, НишНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
793 | Н1, В1, ССПУ4, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
Улога наставника физичког васпитања у препознавању даровите деце: обједињавање наставних и ваннаставних активностиФакултет за спорт, Универзитет "Унион- Никола Тесла"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |