деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
161 | В1, ССПУ4, Д1, ССДУ1 |
Развојна одступања и тешкоће код деце у раном детињству- рани знаци и стратегије за стимулацију развојаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
162 | Н1, В1, ССПУ4, ССДУ1 |
Дете са дисфункцијом сензорне интеграције у вртићу и школиУдружење за физичке активности и рекреацију предшколске и школске деце са сметњама у развоју "Снага покрета"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
163 | Н2, В1 |
Оснаживње компетенција наставника за рад са ученицима из осетљивих групаОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
164 | Н2, В1, ССДУ1 |
Тешкоће у учењу и понашању у вртићу и школи – дисхармоничан развој код децеПомоћ породициНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
165 | Н2, В1, ССДУ1 |
Унапређење инклузивног образовања кроз примену пракси заснованих на доказимаРесурсни центар за специјалну едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
166 | Н2, В1, ССПУ1, ВДУ2, Д3, ССДУ1 |
Изазови аутизма – стратегије и ресурсиУдружење за едукацију и подршку ,,Ливиус"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
167 | Н2, В1, ССПУ2, ВДУ2, Д3, ССДУ1 |
Инклузивно образовање и Индивидуални образони план (ИОП)Удружење Група МостНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
168 | Н2, В1, ССПУ3, ССДУ1 |
Стратегије подршке деци са тешкоћама у претчиталачким вештинама и вештинама читањаУчитељски факултет у Призрену са привременим седиштем у Лепосавићу Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
169 | Н2, В1, ССПУ4, ВДУ2, ССДУ1 |
Стратегије развоја социјалних вештина 1 – процена и тренингОсновна школа "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
170 | Н2, В1, ССПУ4, ВДУ2, ССДУ1 |
Стратегије развоја социјалних вештина 2 – технике редуковања проблематичних понашањаОсновна школа "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
171 | Н2, В1, ССПУ4, ВДУ2, ССДУ1 |
Стратегије развоја социјалних вештина 3 – когнитивно-бихевиоралне техникеОсновна школа "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
172 | Н2, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Аугментативна и алтернативна комуникација - израда средстава и примена у праксиШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
173 | Н2, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Вишеструке интелигенције у васпитно образовном процесу (рад са даровитом децом)Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
174 | Н2, ВДУ2, Д2, ССДУ1 |
Рад са децом из маргинализованих групаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
175 | Н2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Рад са даровитим ученицимаСредња школа "Вук Караџић" са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
176 | Н2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Рад са даровитим ученицима - израда ИОП-а 3Центар за психолошки и каријерни развој - ХАБИТУСНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
177 | Н2, Д2, ССДУ1 |
Индивидуализација и диференцијација као модел наставне праксеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
178 | Н2, Д3, ССДУ1 |
Oрганизација и реализација наставе у кућним или болничким условима за ученике са здравственим проблемимаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
179 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Буди професионалац – прилагоди наставу и учење ученику!Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
180 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Примитивни рефлекси – шта нам доносе а шта односеБеоградски развојни центар - БЕРЦНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
181 | Н2, ССДУ1 |
Визуелни третман код ученика са проблемима у читању и писањуОсновна школа Милоје ПавловићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
182 | Н2, ССДУ1 |
Деца са развојним и психичким тешкоћама (хиперактивност, аутистични спектар, поремећаји школских вештина ) у школиЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
183 | Н3, В1, ВДУ2 |
Музичко-ритмичке активности за подршку деци у развојуОсновна школа "Нови Београд"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
184 | Н3, В1, ССПУ1, ВДУ2 |
Радост покрета – програм за примену моторичких игара, облика кретања и неструктуираних материјала у стимулисању психомоторног развоја деце са сметњама у развојуАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
185 | Н3, В1, ССПУ1, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизмаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
186 | Н3, В1, ССПУ2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
ДЕТЕ У ИНКЛУЗИЈИ – КАКО ГА РАЗУМЕТИ И ПОДРЖАТИ КРОЗ ПРИМЕНУ КВАЛИТЕТНО ОБЛИКОВАНОГ ИОП-АОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
187 | Н3, В1, ССПУ2, Д1, ССДУ1 |
ИНКЛУЗИЈА ОД ТЕОРИЈЕ ДО ПРАКСЕ 2Центар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
188 | Н3, В1, ССПУ2, Д4, ССДУ1 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке ученицима/деци са сметњама у развоју у школи/предшколској установиПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
189 | Н3, В1, ССПУ2, ССДУ1 |
Рад са децом и ученицима са поремећајима пажњеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
190 | Н3, В1, ССПУ4, ВДУ2, Д3, ССДУ1 |
МЕТОДИКА РАДА СА ДАРОВИТОМ ДЕЦОМ/УЧЕНИЦИМАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
191 | Н3, В1, ССПУ4, ВДУ2, ССДУ1 |
Како израдити едукативне материјале прилагођене деци/ученицима која наставу похађају по ИОП-у 1 и ИОП-у 2Центар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
192 | Н3, В1, ССПУ4, ВДУ2, ССДУ1 |
Кругови пријатеља –вршњaчка подршка деци и младима са тешкоћамаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
193 | Н3, В1, ССПУ4, ВДУ2, ССДУ1 |
Развој даровитости кроз међупредметне компетенцијеЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
194 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Даровито дете у разреду - од скривеног талента до ИОП-а 3 онлајнУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
195 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д2, ССДУ1 |
Методологија решавање социо-емоционалних изазова даровитихУдружење грађана УченIQНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
196 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
На даровитима свет остаје - Менса Србије о препознавању и раду са доровитимаУдружење грађана УченIQНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
197 | Н3, В2, ССПУ2, ВДУ2, Д1, ССДУ1 |
ТРАНЗИЦИЈА – континутет у пружању подршке деци/ученицима од предшколске установе до средње школеУдружење родитеља и наставника "Партнерски за образовање"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
198 | Н3, В2, ССПУ3, ССДУ1 |
Час по мери дететаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
199 | Н3, В3, ССПУ3, ВДУ2, Д2, ССДУ1 |
Даровито дете у разреду - од скривеног талента до ИОП-а 3Удружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
200 | Н3, В3, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Различити видови подршке деци и ученицима у односу на специфичности њиховог развојаУдружење зрењанинских учитељаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
201 | Н3, ВДУ2, Д3, ССДУ1 |
Образовање даровитих ученика: стратегије, подршка и изазовиАлијанса просветитеља СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
202 | Н3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Препознавање и подршка ученицима са изузетним способностимаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 8 |
|
203 | Н3, Д2, ССДУ1 |
Корак по корак ка квалитетном инклузивном образовањуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
204 | Н3, Д2, ССДУ1 |
ИОП у функцији остваривања оптималног развоја ученикаМарина Павловић ПР Едукативни центар Еду софтвер плусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
205 | Н3, Д2, ССДУ1 |
Како препознати и подстицати даровите ученике у образовању и васпитању - ИОП3Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
206 | Н3, Д2, ССДУ1 |
Механизми подршке образовању даровитих ученикаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
207 | Н3, Д2, ССДУ1 |
Настава српског језика и књижевности у раду са ученицима са тешкоћама у учењуСредња занатска школаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
208 | Н3, Д4 |
Наставни материјал за ученике са сметњама у развојуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
209 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Да уз ИОП свако учи лакоДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
210 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Даровито дете у школи и шта са њимЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
211 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Квалитетно укључивање кроз подршку, праћење, самовредновање и оцењивањеУдружење зрењанинских учитељаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
212 | Н3, ССДУ1 |
Водич кроз инклузивно образовањеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
213 | Н3, ССДУ1 |
Да инклузија буде боља – развијање дидактичких материјалаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
214 | Н3, ССДУ1 |
Инклузија - од педагошког профила до вредновања и оспособљавања кроз праксуУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
215 | Н3, ССДУ1 |
Инклузија - од педагошког профила до вредновања и оспособљавања кроз праксуУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
216 | Н3, ССДУ1 |
Инклузија у праксиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
217 | Н3, ССДУ1 |
Моћ даровитих ученикаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
218 | Н3, ССПУ1, Д2, ССДУ1 |
Укључивање деце/ученика којима је потребна додатна образовна подршка у наредни ниво школовањаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |