П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
17 | Н3 |
Рад са децом и адолесцентима који испољававају ризичне обрасце понашањаШколски центар за савремено образовањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
112 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Професионална заједница учења као механизам креирања мреже подршке међу запосленима у школи/установиЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
150 | Н4, Д3, ССДУ1 |
„Ухвати дан!“ (Carpe diem)Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
340 | Н1, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
(ПР)ОЦЕНИ СВОЈ ЧАСЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
350 | Н2 |
Водич за израду тестова знањаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
354 | Н2 |
Израда стандардизованих писмених провера знањаУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
355 | Н2 |
Израда стандардизованих писмених провера знањаУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
401 | Н2, В3, ССПУ3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Праћење напредовања и оцењивање постигнућа засновано на исходима у образовању и учењу одраслихИнститут за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
427 | Н2, Д2, ССДУ1 |
Оцењивати је лако кад знаш како – како спречити могуће конфликтне ситуацијеЦентар за образовање и културуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
428 | Н2, Д2, ССДУ1 |
Прати, процени и објективно оцениЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
429 | Н2, Д2, ССДУ1 |
Процењивање и самопроцењивање постигнућа ученикаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
432 | Н2, Д2, ССДУ1 |
Учење за оцену или учење за знање-формативно оцењивањеЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
452 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Како унапредити процес самоевалуације у области настава и учење?Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 8 |
|
453 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске?Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
454 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Квалитетним формативним оцењивањем до успеха у учењуУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
463 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Оцењивање у функцији напредовања и развоја ученикаМарина Павловић ПР Едукативни центар Еду софтвер плусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
465 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Оцењивање ученика у пројектно-оријентисаној настави: приступи и алати у eTwinning пројектимаФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
472 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Тестови и оцењивањеУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
474 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Унапређивањe наставничке праксе на основу резултата самовредновања наставе и учењаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
479 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Учимо заједно: квалитет наставе, правично оцењивање и партнерска улога родитељаОШ "Танаско Рајић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
480 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Формативно оцењивањеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
485 | Н2, ССДУ1 |
Oцењивање у функцији развоја и учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
490 | Н2, ССДУ1 |
Вредновање рада ученика усмерено на развој - пут до објективног оцењивањаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
500 | Н2, ССДУ1 |
Оцена - путоказ ка напреткуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
510 | Н2, ССДУ1 |
У школи је лако када вредновати знаш какоСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
513 | Н2, ССПУ4, ССДУ1 |
ОЦЕЊИВАЊЕ У ФУНКЦИЈИ ЕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
540 | ССДУ1 |
Обука за примену теста ТИП-1Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 14 |
|
714 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Праћење развоја и постигнућа ученика током реализације практичне наставе и вежби у областима саобраћајаЗаједница саобраћајних школа Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
723 | Н1, Д4, ССДУ1 |
Праћење и вредновање ученичких постигнућа у области музикеУдружење наставника музичке културе СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
744 | Н2 |
ИКТ у настави и оцењивању - креирање и практична примена квизова, инфографика и интерактивних програмаДесета гимназија "Михајло Пупин"Електронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
776 | Н3, Д2, ССДУ1 |
Припрема школе за спољашње вредновање - кораци ка унапређењу квалитета радаAleksandar Milošević Pr Ostalo obrazovanje Edusoft NišНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
781 | Н4, Д2, ССДУ1 |
Самовредновање рада школе као кључна основа за развој -оквир, методологија и инструментиЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
784 | Н4, Д3, ССДУ1 |
Самовредновање у функцији унапређења рада школе и унапређење рада наставника, самовредновање дигиталне зрелости школе – Селфи инструментВисока школа за пословну економију и предузетништвоНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
808 | Н3 |
Систем праћења физичког развоја и моторичких способности - ЗДРАВИТАС у функцији унапређења физичке писмености ученика“.Факултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |