П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
# - Каталошки број K - Компетенције П - Приоритетне области
# К П Програм Трајање
# К П Програм Трајање
17 Н3

Рад са децом и адолесцентима који испољававају ризичне обрасце понашања

Школски центар за савремено образовање
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
112 Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1

Професионална заједница учења као механизам креирања мреже подршке међу запосленима у школи/установи

Центар за образовање Крагујевац
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
150 Н4, Д3, ССДУ1

„Ухвати дан!“ (Carpe diem)

Центар за стручно усавршавање Шабац
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
340 Н1, ВДУ2, Д4, ССДУ1

(ПР)ОЦЕНИ СВОЈ ЧАС

Центар за стручно усавршавање Кикинда
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
350 Н2

Водич за израду тестова знања

Образовно креативни центар
Електронски
недеља: 2
бодова: 16
354 Н2

Израда стандардизованих писмених провера знања

Удружење за едукацију и образовање Вулкан знање
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
355 Н2

Израда стандардизованих писмених провера знања

Удружење за едукацију и образовање Вулкан знање
Електронски
недеља: 2
бодова: 8
401 Н2, В3, ССПУ3, ВДУ2, Д4, ССДУ1

Праћење напредовања и оцењивање постигнућа засновано на исходима у образовању и учењу одраслих

Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду
Непосредно
дана: 2
бодова: 13
427 Н2, Д2, ССДУ1

Оцењивати је лако кад знаш како – како спречити могуће конфликтне ситуације

Центар за образовање и културу
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
428 Н2, Д2, ССДУ1

Прати, процени и објективно оцени

Центар за стручно усавршавање Кикинда
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
429 Н2, Д2, ССДУ1

Процењивање и самопроцењивање постигнућа ученика

Педагошко друштво Србије
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
432 Н2, Д2, ССДУ1

Учење за оцену или учење за знање-формативно оцењивање

Центар за стручно усавршавање Крушевац
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
452 Н2, Д4, ССДУ1

Како унапредити процес самоевалуације у области настава и учење?

Педагошко друштво Србије
Непосредно
дана: 2
бодова: 8
453 Н2, Д4, ССДУ1

Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске?

Педагошко друштво Србије
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
454 Н2, Д4, ССДУ1

Квалитетним формативним оцењивањем до успеха у учењу

Удружење наставника ВЕТ Форум
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
463 Н2, Д4, ССДУ1

Оцењивање у функцији напредовања и развоја ученика

Марина Павловић ПР Едукативни центар Еду софтвер плус
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
465 Н2, Д4, ССДУ1

Оцењивање ученика у пројектно-оријентисаној настави: приступи и алати у eTwinning пројектима

Фондација Темпус
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
472 Н2, Д4, ССДУ1

Тестови и оцењивање

Удружење наставника ВЕТ Форум
Непосредно
дана: 2
бодова: 16
474 Н2, Д4, ССДУ1

Унапређивањe наставничке праксе на основу резултата самовредновања наставе и учења

Центар за стручно усавршавање Кикинда
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
479 Н2, Д4, ССДУ1

Учимо заједно: квалитет наставе, правично оцењивање и партнерска улога родитеља

ОШ "Танаско Рајић"
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
480 Н2, Д4, ССДУ1

Формативно оцењивање

Регионални центар за професионални развој запослених у образовању
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
485 Н2, ССДУ1

Oцењивање у функцији развоја и учења

Образовно креативни центар
Електронски
недеља: 2
бодова: 16
490 Н2, ССДУ1

Вредновање рада ученика усмерено на развој - пут до објективног оцењивања

Образовно креативни центар
Електронски
недеља: 2
бодова: 16
500 Н2, ССДУ1

Оцена - путоказ ка напретку

Регионални центар за професионални развој запослених у образовању
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
510 Н2, ССДУ1

У школи је лако када вредновати знаш како

Савез учитеља Републике Србије
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
513 Н2, ССПУ4, ССДУ1

ОЦЕЊИВАЊЕ У ФУНКЦИЈИ ЕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊА

Центар за образовање и професионални развој
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
540 ССДУ1

Обука за примену теста ТИП-1

Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологију
Непосредно
дана: 2
бодова: 14
714 Н2, Д4, ССДУ1

Праћење развоја и постигнућа ученика током реализације практичне наставе и вежби у областима саобраћаја

Заједница саобраћајних школа Републике Србије
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
723 Н1, Д4, ССДУ1

Праћење и вредновање ученичких постигнућа у области музике

Удружење наставника музичке културе Србије
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
744 Н2

ИКТ у настави и оцењивању - креирање и практична примена квизова, инфографика и интерактивних програма

Десета гимназија "Михајло Пупин"
Електронски
недеља: 2
бодова: 8
776 Н3, Д2, ССДУ1

Припрема школе за спољашње вредновање - кораци ка унапређењу квалитета рада

Aleksandar Milošević Pr Ostalo obrazovanje Edusoft Niš
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
781 Н4, Д2, ССДУ1

Самовредновање рада школе као кључна основа за развој -оквир, методологија и инструменти

ЦИП-Центар за интерактивну педагогију
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
784 Н4, Д3, ССДУ1

Самовредновање у функцији унапређења рада школе и унапређење рада наставника, самовредновање дигиталне зрелости школе – Селфи инструмент

Висока школа за пословну економију и предузетништво
Непосредно
дана: 1
бодова: 8
808 Н3

Систем праћења физичког развоја и моторичких способности - ЗДРАВИТАС у функцији унапређења физичке писмености ученика“.

Факултет спорта и физичког васпитања
Непосредно
дана: 1
бодова: 8