Каријерно вођење и саветовање као механизам за социјалну инклузију ученика из осетљивих група

Каталошки број програма: 301  

Не

Фондација Темпус, Жабљачка 12, info@tempus.ac.rs, 0113342430

Милена Мирић, info@tempus.ac.rs, 0113342430, 0113342430

каријерно вођење и саветовање

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д5 - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Унапређење компетенција наставника и стручних сарадника за подршку ученицима из осетљивих група за наставак образовања и ступање у свет рада.

Упознавање учесника са каријерним потребама ученика из осетљивих група,упознавање са смерницама, алатима и примерима добре праксе КВиС у раду са ученицима из осетљивих група, осмишљавање активности у складу са специфичним потребама ученика и школским контекстом у коме учесници раде, препознавање ресурса и могућности за сарадњу у локалној заједници.

Учесници препознају каријерне потребе ученика из осетљивих група са којима раде. Учесници разумеју специфичности креирања активности КВиС за ученике из осетљивих група. Учесници познају смернице, алате и примере добре праксе КВиС у раду са ученицима из осетљивих група. Учесници умеју да прилагоде приступ и креирају активности у складу са специфичним потребама ученика и школским контекстом у коме раде. Учесници препознају ресурсе и могућности за сарадњу у локалној заједници.

30

дана: 1
бодова: 8

Учешће на обуци је бесплатно за учеснике.