Наставник као креатор климе у одељењу
Каталошки број програма: 80
Не
Институт за педагошка истраживања, Добрињска 11/3, sekretar@ipisr.org.rs, 0112658439 , 0112658439
Николета Гутвајн, sekretar@ipisr.org.rs, 0112658439, 0644136749
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Oспособљавање наставника за подстицање, развијање и одржавање позитивне климе у одељењу
- Упознавање учесника са принципима подстицања и одржавања позитивне комуникације у одељењу. - Унапређивање вештина учесника за подстицање и одржавање мотивације ученика за учење - Разумевање узрока школског неуспеха ученика. - Овладавање техникама за превенцију и превазилажење школског неуспеха. - Унапређивање вештина учесника за планирање и реализацију сарадње са родитељима. - Подстицање учесника да рефлексивно приступају свом раду, да креирају и реализују план са циљем да се стечена знања на обуци примене у пракси.
1) учесници разумеју принципе подстицања и одржавања позитивне комуникације у одељењу 2) учесници умеју да подстакну и одрже мотивацију ученика за учење 3) учесници разумеју узроке школског неуспеха ученика 4) учесници умеју да примене технике за превенцију и превазилажење школског неуспеха 5) учесници умеју да успоставе и одрже конструктивну сарадњу са родитељима 6) учесници разумеју значај рефлексивног приступа 7) учесници умеју да израде план за увођење промене у праксу
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 1 700 динара нето (ова цена се односи на групу од 30 учесника). На овај износ додају се порези и доприноси за ауторске хонораре и путни трошкови за водитеље семинара. Школа која организује семинар потребно је да уплати и 2.500 динара на рачун Инстутута за педагошка истраживања за припрему семинара и радних материјала за учеснике.