Дигитални маркетинг у образовно- васпитној установи
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 533
Да
Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080
Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
В2 - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења
ССПУ1 - компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе
Д5 - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П6 Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Унапређивање компетенција запослених у промоцији образовне установе, наставних и ваннаставних активности, путем различитих врста дигиталног маркетинга и примена стечених знања у покретању и спровођењу маркетиншке кампање на интернету.
Стицање основних знања о појму и различитим врстама дигиталног маркетинга. Разумевање значаја коришћења различитих канала и средстава дигиталне комуникације. Оспособљавање учесника за коришћење онлајн анкете за истраживања тржишта, анализирање резултата и креирање плана маркетиншке кампање установе. Оспособљавање учесника за креирање ефектних пропагандних садржаја за дигиталну промоцију установе. Оспособљавање учесника за рад на интернет сервису за коришћење сајтова као основног средства дигиталне кампање и рад на интернет друштвеним мрежама. Оспособљавање учесника за креирање и вођење дигиталне маркетиншке кампање.
По завршетку обуке очекује се да ће учесници бити оспособљени да: - објасне различите врсте дигиталног маркетинга; - изврше сегментацију тржишта, утврде циљну групу и изврше анкетирање; - креирају маркетинг план; - разликују различите дигиталне канале који се користе у дигиталном маркетингу; - разликују различите друштвене мреже, разумеју њихове специфичности; - креирају адекватне садржаје за интернет промовисање; - користе сајт као основно средство дигиталног маркетинга за (школу, наставну или ваннаставну активност, пројекат); - користе Copywriting маркетиншке алате; - приближе наставне и ваннаставне активности ученицима и широј заједници путем дигиталних медија.
45
недеља:
2
бодова:
16
3000 динара У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.