Како до позитивне школске климе

Каталошки број програма: 78  

Не

Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697

Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Оспособљавање наставника за унапређење школске климе, израду инструмената за праћење и вредновање школске климе и доношење мера и планирање унапређења школске климе.

Проширивање компетенција наставника о педагошким основама добре школске климе. Обучавање учитеља и наставника за процену опште климе у одељењу/школи и препознавање потреба ученика, родитеља и наставника. Осмишљавање активности за унапређење школске климе. Укључивање породице у школски живот на смислен начин. Оспособљавање учитеља и наставника за неговање позитивних односа на свим релацијама (ученик-ученик; ученик- наставник; наставник-наставник;...). Пружање јаке подршке од стране управе школе у процењивању и унапређивању школске климе. Развијање свести о значају позитивне школске климе и доприносу свих актера образовног процеса, као и локалне заједнице.

• поседује знања/решења/вештине којима може да унапреди школску климе; • зна и уме да примени начине процене опште климе у одељењу/школи; • препознаје потребе ученика, родитеља и наставника; • уме да одабере инструмент којим ће испитати школску климу у одељењу/школи; • зна да дефинише и примени активности за унапређење школске климе; • конструктивно укључи родитеље у школски живот; • наставник негује позитивне односе на свим релацијама; • запослени/ученици/родитељи имају подршку од стране управе школе/пп службе; • схватају значај учешћа свих актера образовног процеса (ученика, родитеља и локалне заједнице) у креирању позитивне школске климе;

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 2 500,00 динара. Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организације која подржава семинар, радно–потрошни материјал; Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују.