Програм ,,Оснажени професионалци, задовољна деца!" Модули: 1. Значај теорије афективне везаности за рад у ПУ И ОШ; 2. Како поставити границе?; 3.Емоције деце и одраслих; 4. Ефикасна комуникација.
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 50
Да
Центар за лични развој Релације, Живка Давидовића 36/8, centarrelacije@yahoo.com, 0642814169, 0642940517
Бојана Бркић Стојановић, centarrelacije@yahoo.com, 0642814169, 0642814169
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В3 - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе
ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Оснаживање личности васпитача, наставника и стручних сарадника за унапређивање приступа у односу са децом предшколског узраста, ученицима и родитељима, као и јачање доживљаја компетентности професионалаца.
1. Повезивање теорије афективне везаности са улогом професионалаца зарад крериња односа поверења сигурности у раду са децом предшколског узраста и ученицима; 2. Развијање вештина за постављање граница у професионалном контексту; 3. Препознавање личних граница као превенција синдрома сагоревања; 4. Повећавање капацитета за освешћивање и регулацију сопствених емоција, као и емоција деце, родитеља и колега; 5. Развијање комуникацијских вештина професионалаца због повећања успешности, остваривања сарадње са децом, родитељима и колегама; 6. Оснаживање улоге професионалаца као модела и едукатора у комуникацији на радном месту.
1. Биће у могућности да повежу теорију афктивне везаности са сопственом праксом и стећи ће вештине за креирање сигурнијих односа са децом предшколског узраста и ученицима. 2. Вештије ће постављати границе у професионалном контексту; 3. Развиће ниво самосвести о личним границама и умеће реаговања на начине који превенирају синдром сагоревања; 4. Биће едуковани о вештинама емотивне интелигенције и свесније обухватати сопствене, као и емоције деце, родитеља и колега; 5. Развиће комуникацијске вештине које ће им обезбедити већу успешност на радном месту, као и остваривање ефикасније сарадње са децом, родитељима и колегама; 6. Професионалци ће сопственим моделом и едукативним деловањем преносити стечена знања и вештине у раду
30
недеља:
2
бодова:
16
3.000,00 рсд (динара) по учеснику