Каријерно вођење и саветовање као механизам подршке ученицима из осетљивих друштвених група
Каталошки број програма: 303
Не
Београдска отворена школа, Булевар ослобођења 177, 11000 Београд, bos@bos.rs, 0113061341, 063316346
Марија Милосављевић, marija.milosavljevic@bos.rs, 0113065800, 063316346
каријерно вођење и саветовање
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Унапређивање компетенција наставника, и стручних сарадника у средњим школама за креирање и имплементацију активности каријерног вођења и саветовања прилагођеним ученицима из осетљивих друштвених група.
• Препознавање каријерног вођења и саветовања (КВиС) као механизма подршке ученицима из осетљивих друштвених група • Упознавање и разумевање контекста окружења ученика из осетљивих друштвених група • Пружање подршке наставницима и стручним сарадницима за креирање активности КВиС-а прилагођеним потребама ученицима из осетљивих друштвених група • Пружање подршке наставницима и стручним сарадницима за имплементацију активности КВиС-а прилагођеним потребама ученицима из осетљивих друштвених група • Упознавање и разумевање фактора ризика који могу довести до осипања ученика из осетљивих друштвених група
• Учесници програма препознају КВиС као механизам подршке ученицима из осетљивих друштвених група • Учесници програма разумеју баријере и факторе ризика за партиципацију ученика из осетљивих друштвених група • Учесници прорама су упознати са социјалним медицинским моделом у приступу ученицима из осетљивих група • Учесници програма умеју да самостално креирају активности КВиС-а прилагођеним потребама ученика из осетљивих друштвених група • Учесници програма умеју да самостално имплементирају активности КВиС-а прилагођеним потребама ученика из осетљивих друштвених група • Учесници програма препознају факторе ризика који могу довести до осипања ученика из осетљивих друштвених група
25
дана:
2
бодова:
14
БОШ настоји да, када је могуће, обезбеди надокнаду трошкова из средстава пројеката које реализује са партнерима. У случају да није могуће обезбедити надокнаду трошкова, БОШ ће формирати цену обуке која ће укључити трошкове хонорара реализатора, превоза и смештаја (по потреби), радних материјала, литературе, као и издавања сертификата.