Планирање и реализација додатне образовне подршке ученицима/деци са сметњама у развоју у школи/предшколској установи

Каталошки број програма: 188  

Не

Педагошко друштво Србије, Теразије 26, 11000 Београд, drustvo@pedagog.rs, 0112687749

Марија Милинковић, obuke@pedagog.rs, 0668013246, 0668013246

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Развој знања и вештина запослених у вртићу/школи за рад са децом и ученицима са сметњама у развоју у редовним групама/одељењима

Припрема запослених у установама за примену националне регулативе о образовању деце/ученика са сметњама у развоју (СУР). • Унапређивање знања и вештина наставника/васпитача за индивидуализован приступ у раду са ученицима/децом са СУР. • Развој знања и вештина за дидактичко-методичко обликовање наставе/активности у којима су уважене индивидуалне потребе ученика/деце са СУР. • Развој знања и вештина за планирање и примену ИОПа •Развој компетенција запослених заунапређивање инклузивне културе,политике и праксе образовно-васпитних установа. • Унапређивање процеса самовредновања инклузивности на нивоу установа. • Упознавање са асистивним технологијама у функцији развоја деце/ученика са СУР.

Разумевање и препознавање ситуације детета/ученика коме је потребна ДОП/ ИОП Професионална оспособљеност за: планирање и реализацију ДОП/ИОПа, спровођење редовног васпитног/наставног процеса у групи/одељењу са дететом/учеником са сметњама у развоју, тимски рад на планирању и реализацији ДОП/ИОПa, планирање и реализацију Плана транзиције и Плана превенције раног напуштања школе у оквиру ДОП/ИОПа

30

дана: 1
бодова: 8

2.000 динара по учеснику (хонорар водитеља, укупни трошкови организације, материјал за рад и ЦД са материјалима, додатни штампани материјал о темама које се обрађују на семинару, сертификати)