ПРИМЕНА ИНДИВИДУАЛИЗОВАНЕ, ПРОБЛЕМСКЕ, ПРОГРАМИРАНЕ И ЕГЗЕМПЛАРНЕ НАСТАВЕ У ШКОЛИ
Каталошки број програма: 467
Не
Центар за образовање и професионални развој, Текеришка 18А, 11221 Београд, eduscimail@ceoprora.rs, 0114054597
Радован Антонијевић, aa_radovan@yahoo.com, 0114054597, 0638118889
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Развијање знања, вешина и компетенција полазника да применом различитих типова наставе и њиховим комбиновањем одговоре савременим захтевима наставе и образовне технологије и допринесу унапређивању процеса образовања и васпитања.
- Развијање знања, вештина и ставова полазника у области примене различитих типова наставе. - Развијање знања, вештина полазника за примену индивидуализоване, програмиране, проблемске и егземпларне наставе, и комбинацију наставних система (типова наставе). - Подстицање и оспособљавање полазника на квалитетно управљање једноразредним и комбинованим одељењем у оквиру различитих модела методичке организације часа. - Оспособљавање наставника, да припреми и организује наставу која подстиче креативност ученика и води до ефикаснијег учења.
По завршетку обуке очекује се да ће наставници бити оспособљени да иновативно реализују индивидуализовану, програмирану, проблемску и егземплатну (парадигматску) наставу и препознају њене могућности у свакодневном раду, да комбинују различите наставне системе уз ефикасно решавање образовно-васпитних проблема који су могући у једноразредним и комбинованим одељењима. Јачање дидактичко- методичких компетенција наставника осмишљавање наставних стратегија које воде ка исходу учења које је оријентисано на ученика, на оно што он зна или разуме, доћи ће до подизања квалитета наставе и усвајања функционалнијих и трајнијих знања.
30
дана:
1
бодова:
8
Бруто износ цене семинара за групу од 30 учесника је 60.000 динара, односно 2.000 динара по учеснику. У цену су урачунати хонорари предавача, путни трошкови, скрипте за полазнике семинара, трошкови координисања (телефонски рачуни, маркетинг према заинтересованим групама полазника и коришћење додатне хардверске опреме).