Од планирања до рефлексије

Каталошки број програма: 462  

Не

Центар за стручно усавршавање Чачак, Цара Душана бб, Чачак, cacakrc@gmail.com, 032320100, 0646424132

Тања Аћимовић, cacakrc@gmail.com, 032320100, 064/6424132

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Оснаживање учесника за планирање, припремање, реализацију, праћење и вредновање процеса наставе и учења и сопствене праксе у складу са педагошко-методичким и психолошким знањима и законском регулативом.

Оспособљавање за примену различитих облика рада уз уважавање индивидуалних карактеристика ученика, циљева, исхода, садржаја и контекста у ком ради. Поступци за развијање наставничких и компетенција ученика. Унапређивање знања о когнитивном развоју ученика и различитим стиловима и стратегијама учења уз уважавање педагошко-методичке и законске регулативе. Развијање вештина конструктивне комуникације у школи. Унапређивање знања у изради педагошког профила ученика и начина рада усмерених на отклањање тешкоћа у учењу. Подршка полазницима у разумевању и примени формативног праћења напредовања и оцењивања ученика. Унапређивање знања о изради задатака за писане провере знања. Унапређивање знања о примени техника за преиспитивање сопствене праксе.

Након обуке, учесник је опособљен да: Планира и примењује различите облике рада уважавајући карактеристике и потребе ученика, циљеве, исходе, садржаје и контекст у ком ради. Развија своје и међупредметне компетенције код ученика. Примењује вештине конструктивне комуникације. Разликује и формулише циљеве и исходе учења. Прилагоди рад на часу образовно-васпитним потребама ученика. Примењује принципе формативног праћења напредовања и оцењивања ученика. Примењује Блумову таксономију у припреми часа, изради задатака објективног типа и оцењивању. Осмисли час уважавајући процес учења и стилове учења ученика адолесцентног узраста. Сарађује са колегама у припремању и реализацији наставе. Критички анализира, преиспитује и вреднује свој рад.

30

дана: 2
бодова: 12

Цена по учеснику 2.500,00 дин. Спецификација цене: хонорар реализатора у бруто износу, радни материјал за семинар и издавање уверења. У цену нису урачунати додатни трошкови (путни трошкови и смештај за реализаторе, освежење у паузама и храна).