УЧИМО ДА НАУЧИМО

Каталошки број програма: 385  

Не

Центар за образовање и професионални развој, Текеришка 18А, 11221 Београд, eduscimail@ceoprora.rs, 0114054597

Радован Антонијевић, aa_radovan@yahoo.com, 0114054597, 0638118889

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ3 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Развијање знања и вештина полазника за пружање додатне подршке деци у учењу уз подстицање мотивације, применом савремених метода и техника рада.

- Стицање и проширивање знања полазника о значају мотивације код деце/ученика у процесу стицања знања. - Указивање на значај улоге наставника и васпитача у мотивисању деце/ученика за учење. - Подстицање наставника и васпитача на коришћење различитих видова наставе ради мотивисања деце/ученика за рад и учење. - Развијање знања и вештина полазника за коришћење различитих метода и техника рада неопходних за креирање подстицајне климе за учење и напредовање деце/ученика, и саморефлексију сопствене праксе.

По завршетку обуке очекује се да ће полазници бити оспособљени да користе различите методе мотивисања деце/ученика у раду и настваном процесу. Очекује се да ће полазници унапредити своје дидактичко-методичко знање које ће им помоћи да се додатно и са намером мотивишу деца/ученици за учење, ради постизања бољих резултата и функционалнијег знања. Полазници ће бити оспособљени, да кроз саморефлексију сопствене праксе, подстичу различите видове мотивације деце/ученика у васпитно-образовном процесу, организујићи активности у складу са њиховим развојним потребама. Полазници ће бити у стању да препознају различите стилове учења код деце/ученика и сугеришу најоптималније технике учења које одговарају њиховим капацитетима и интересовањима.

30

дана: 1
бодова: 8

Бруто износ цене семинара за групу од 30 учесника је 60.000 динара, односно 2.000 динара по учеснику. У цену су урачунати хонорари реализатора, путни трошкови, скрипте за учеснике семинара, трошкови координисања (телефонски рачуни, промоција семинара заинтересованим групама учесника, коришћење додатне хардверске опреме).