Проблемском наставом до исхода учења
Каталошки број програма: 506
Не
Друштво учитеља Јагодина, Зеленгора бб, jagodina.duj@gmail.com, 0646445381, 0646445381
Иван Миловановић, ivan.ucitelj@gmail.com, 0646445381, 0646445381
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Унапређивање квалитета наставе јачањем компетенција наставника и других учесника наставног рада у првом и другом циклусу основног образовања и васпитања за примену проблемске наставе као модела активног учења и истраживачке наставе усмерене на исходе
-унапређивање методичких компетенција наставника за примену проблемске наставе као активног модела рада усмереног на развој компетенција и остваривање исхода; -мотивисање наставника за примену проблемског модела рада; -оспособљавање наставника за артикулисање наставних часова по моделу проблемске наставе уз мобилисање искуства ученика и критичког односа према информацијама са циљем остваривања исхода; -уочавање исхода наставних предмета у првом и другом циклусу основног образовања и васпитања чијем остваривању изразито доприноси рад по проблемском моделу рада; -размена професионалних искустава и примера добре праксе кроз представљање сценарија и материјала за учење током реализације семинара и након семинара кроз умрежавање наставника.
Очекује се да ће учесници обуке: - препознати значај примене проблемског модела рада при планирању и реализацији активне наставе усмерене на развој компетенција и остваривање исходе; - бити мотивисани за примену проблемски моделоване наставе при планирању и реализацији активне наставе усмерене на исходе; - бити оспособљени за артикулацију часова по проблемском моделу рада као систему активне наставе усмерене на исходе; - препознати исходе наставних предмета у првом и другом циклусу основног образовања и васпитања чијем остваривању изразито доприноси рад по проблемском моделу рада; - кроз размену претходних искустава и проблемских ситуација осмишљених на обуци сагледати могућности примене проблемског модела рада у свом наставном раду.
30
дана:
1
бодова:
8
2000 динара по учеснику за групу од 30 полазника (хонорари реализатора, порези, административни трошкови, радни и потрошни материјал). Путни и трошкови смештаја реализатора, обезбеђивање простора, храна и освежење за учеснике семинара нису урачунати у цену.