Пројектно учење - концепти и пракса
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 390
Да
Заједница која учи Сазнање, Народних хероја 47/3 , Београд, seminari@zajednicaucenja.edu.rs, 021753024 , 021753024
Славица Јурић, administrator@zajednicaucenja.edu.rs, 021753024, 0659753024, 021753024
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Унапређивање знања и вештина за ефикасно планирање, организацију, вођење и вредновање пројектне наставе у различитим образовним циклусима
- поучити одликама и фазама пројектног учења и разликовати га од сличних метода и модела наставе; - освестити тешкоће у примени метода пројектног учења и пронаћи начине превазилажења; - применити научене технике пројектног учења; - разумети потребу за промењеном улогом наставника и ученика у пројектном учењу; - упознати и применити различите врсте вредновања током пројектног учења и користити разне инструменте; - оспособити за креирање образаца пројектне документације и за коришћење одговарајућих веб-алата; - неговати стварање мреже практичара пројектног учења и активно укључивање у њен рад.
Након обуке очекујемо да полазници : - знају особине и фазе пројектног учења и разликују га од сличних метода и модела наставе; - оснажени су да тешкоће у примени методе пројектног учења превазиђу и реше; - примењују технике пројектног учења; - разумеју промењену улогу наставника и ученика у пројектном учењу у односу на традиционалну наставу и мењају устаљену праксу; - вреднују себе и учеснике (ученике) пројектног учења и креирају инструменте вредновања; - креирају обрасце пројектне документације и користе веб-алате у различитим фазама пројектног учења; - укључују се у мрежу практичара пројектног учења и доприносе у њој.
30
недеља:
4
бодова:
32
4000 динара укључује: - одржавања платформе, услуге комерцијалних веб-алата; - поштански и други трошкови; - хонорар за реализаторе; - трошкови документације (уверења, књиговодствени трошкови)