Како да боље разумемо понашање и емотивне потребе деце и адолесцената

Каталошки број програма: 37  

Не

Центар за стручно усавршавање у образовању Лесковац, Лесковачког одреда бр.6, csuleskovac@gmail.com, 016214555 , 016214555

Лидија Крстић Стојичић, lidija@csuleskovac.edu.rs, 016214555, 0668558565, 016214555

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Боље разумевање емоција и понашања деце и адолесцената у контексту базичних емотивних и развојних потреба и адекватно реаговање на њих.

Упознавање са концептом базичних емотивних потреба у детињству; Препознавање и разумевање узрока понашања и видљивог емотивног стања код деце; Препознавање целоживотних образаца који су последица незадовољених потреба у детињству; Учење адекватних реакција на специфична и потенцијално проблематична понашања код деце и адолесцената и могућност корекције понашања деце и младих од стране полазника који су завршили обуку; Учење специфичних техника и принципа Бихејвиоралне и Шема терапије за помоћ деци, другима и себи.

Учесници су упознати са концептом базичних емотивних потреба код деце и понашања као резултата потребе у неком моменту; Знају да препознају узрок посматраног понашања код ученика; Знају више о „Шемама“ као целоживотним психолошким обрасцима функционисања и разумеју како ови обрасци настају и како се манифестују; Учесници имају више знања и вештина о томе како реаговати на нека специфична и потенцијално проблематична понашања код деце и адолесцената; Знају више о могућностима корекције и обликовања понашања деце и младих; Савладали су специфичне технике Шема и Бихејвиоралне терапије и мотивисани су да их примењују у решавању психолошких проблема.

30

дана: 1
бодова: 8

2.300,00 динара. У цену су урачунати: хонорари реализатора програма, порези и доприноси на ауторски хонорар, радни материјал.