Унапређење компетенција наставника, васпитача и стручних сарадника у вртићима и школама за социјалну инклузију деце са проблемима у понашању
Каталошки број програма: 28
Не
Асоцијација за алтернативно породично старање о деци - ФАМИЛИА, Висока 23, brankagardos@gmail.com, 0603164887
Бранка Радојевић, brankagardos@gmail.com, 0603164887, 0603164887
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Повећање осетљивости, разумевања и компетенција наставника, васпитача и стручних сарадника за социјалну инклузију деце са проблемима у понашању
1. Унапређење знања о етиологији проблема у понашању код деце. 2. Препознавање дететових потреба и релације потребе - проблеми у понашању. 3. Овладавање стратегијама и техникама за пружање подршке деци са проблемима у понашању: технике и методе рада са конкретном децом, као и са целим разредом, сарадња школа-породица и школа-ресурси у заједници.
Наставници, васпитачи и стручњаци оспособљени за суочавање са непожељним понашањима деце, сарадњу са другим стручњацима и родитељима, у смислу да: 1. Разумеју етиологију проблема у понашању, потребе које стоје иза њих, као и тригере за испољавање. 2. Овладали су знањима о стратегијама и техникама за пружање адекватне подршке детету - успостављање осећања сигурности и ко-регулације осећања, као и за преобликовање непожељних понашања. 3. Прилагођавају методе учења у зависности од афективне историје/нивоа емоционалне регулације детета. 4. Унапређене су компетенције за сарадњу са родитељима и другим стручњацима, у школи и ван ње, као и за разумевање и спровођење активне улоге у тиму за подршку детету.
20
дана:
2
бодова:
16
8.000 - Хонорари за реализаторе, материјали за учеснике и освежење