Тешкоће у учењу и понашању у вртићу и школи – дисхармоничан развој код деце

Каталошки број програма: 164  

Не

Помоћ породици, Земун, Угриновачки пут 63, stevanestorov@gmail.com, 063266878, 062588991

Виолета Несторов, violetanestorov@gmail.com, 0113170743, 062588991

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Обучити учеснике да препознају тешкоће у учењу и понашању које су последица дисхармоничног развоја на предшколском и школском узрасту, да препознају потребу за додатном подршком и да предупреде последице које се одражавају на успех и понашање деце.

Програм омогућава да учесници разумеју ток сазнајног и моторичког развоја деце са циљем препознавања и отклањања тешкоћа са којима се суочавају деца са дисхармоничним развојем и сметњама у развоју. Циљ програма је да учесници науче да разликују дисхармонични развој од различитих сметњи у развоју код деце, да науче да пруже подршку кроз примену општих принипа реедукације психомоторике у раду са обе групе деце, да овладају вештинама подстицања развоја деце, да учесници науче да препознају потребе сваког детета, да овладају вештинама неконфликтног васпитања и да унапреде сарадњу са родитељима и колегама.

Учесници обуке ће стећи знања за унапређивање свих аспеката развоја деце како би превентивно деловали на појаву проблема у понашању и учењу који су последица дисхармоничног развоја. Биће оспособљени да препознају потребу за додатном подршком и да организују и пруже подршку деци са различитим облиима дисхармоничног развоја. Учесници ће научити да развијају стратегије за подршку развоју деце и активном укључивању у групу.

30

дана: 2
бодова: 16

4.500,00 динара по полазнику (у цену улазе трошкови хонорара за реализаторе и пратећи административни трошкови) За групу од 30 учесника цена је 135000 динара.