Образовање за одрживи развој – истраживачка и пројектна интердисциплинарна настава
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 439
Да
Удружење Креативни учитељи, Војвођанска 115/16, 11073 Нови Београд, kreativniucitelji@gmail.com, 0641357278, 0112280932
Момчило Степановић, momcilo.skolabs@gmail.com, 0641357278, 0641357278
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д3 - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П9 Јачање компетенција запослених у образовно-васпитним установама за остваривање активности које се односе на екологију, одрживи развој и колективну добробит.
Унапређивање компетенција наставника и њихово оснаживање за планирање, реализацију и евалуацију истраживачке, пројектне интердисциплинарне наставе и слободних наставних активности у циљу васпитања и образовања за одрживи развој.
Оснаживање наставника да кроз теме одрживог развоја доприносе развоју међупредметних компетенција код ученика. Примена контекстуалног и тематско интердисциплинарног приступа у настави у сагледавању тема из ОР-а. Подизање свести наставника о важности искуственог учења и истраживачко пројектног приступа у настави и креирање истраживачких задатака на тему одрживог развоја. Подстицање наставника за веће коришћење ресурса и тема из локалног окружења у креирању наставних ситуација на тему ОР. Примена формативног оцењивања и презентовање пројектних активности. Унапређивање компетенција наставника за сарадњу са невладиним сектором, партнерима из окружења и родитељима кроз реализацију истраживачких, пројектних и слободних наставних активности.
Оспособљеност за планирање, реализацију и евалуацију наставних, истраживачких, пројектних и слободних наставн. активн. ученика на тему ОР. Користе контекстуални, тематско интердисциплинарни приступ настави у сагледавању тема из ОР. Разумеју значај и оспособљени су за развијање међупредметних компетенција ученика. Препознају проблеме ОР у локалном окружењу и креирају наставне ситуације на тему ОР. Поседују вештине и имају развијену свест о важности искуственог учења и креирања истраживачких и пројектних задатака. Примењују формативно оцењивање и разн. начине вредновања. Имају развијене ставове о проблемима ОР у локалном окружењу и развијену акциону компоненту у циљу решавања истих. Сарађују са родитељима и партнерима из окружења.
45
недеља:
2
бодова:
16
Цена: 3.600,оо динара по полазнику. Спецификација цене обуке по полазнику: - бруто хонорари аутора, модератора обуке и адмистратора образовне платформе 3.200 динара. - трошкови уношења и обраде података, израде уверења, администрације: 400 динара.