"УМЕЋЕ КОМУНИКАЦИЈЕ 1 – како да говоримо и слушамо да би ученици желели да нас чују и да разговарају са нама“

Каталошки број програма: 140  

Не

Удружење грађана ТИМ ПСИХОКОД, Београд, Младе Босне 12, irenalobodok@gmail.com, 0116446466, 0642237009

Ирена Лободок Штулић, irenalobodok@gmail.com, 0116446466, 0642237009

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
ВДУ3 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Унапређивање васпитног рада запослених развијањем вештина комуникације и сарадње које доприносе стварању подстицајне школске климе, превенцији непожељног понашања, развијању одговорности ученика и конструктивном решавању проблемских ситуација

Повећање одговорности учесника за избор конструктивног начина комуникације јачањем свести о утицају стила комуникације на развој, учење и понашање ученика; Унапређивање знања о ефектима различитих васпитних и комуникацијских приступа у смеру опредељивања за развојно подстицајан; Овладавање делотворним комуникацијским техникама за подстицање сарадње, конструктивно решавање проблема, развијање односа уважавања, пружање подршке, превенцију непожељног и развијање одговорног понашања; Размена, преиспитивање и корекција сопствених васпитних ставова и комуникацијских навика у интересу унапређивања васпитне праксе; Јачање мотивације за континуирано развијање и неговање квалитетне комуникације и сарадње међу свим актерима у школској средини

Учесници: Разумеју утицај квалитета комуникације на све аспекте ОВ рада, са мотивацијом да га унапреде; Разумеју механизме комуникацијских стилова, разликују њихове ефекте и у решавању проблемских сутуација бирају конструктивни стил и приступ; Познају и умеју да користе делотворне комуникацијске технике за грађење подстицајне климе и превенцију недисциплине; Знају како да одлучно а неповређујуће предупреде и поставе границе неприхватљивом понашању ученика; Сензибилисани су да у комуникацији са ученицима, родитељима и колегама исказују поштовање и разумевање, активно слушају, пружају подршку и емпатију и развијају емпатичност код ученика; Са ојачаним самопоуздањем и мотивацијом вреднују своје капацитете за примену усвојених вештина

30

дана: 3
бодова: 20

Цена котизације по учеснику је 6800* дин. (*подложна променама у складу са општим екон.токовима). Обухвата радне материјале (штампани и е-приручник), потрошни материјал за рад, сертификате, као и регулисање трошкова хонорара, путних/смештајних трошкова водитеља, накнадних и осталих припадајућих трошкова Тима Психокод. Не укључује освежење током обуке. За групу/ школу/ установу цена реализације је у складу са бројем учесника у групи.