„Путокази ка учењу“

Каталошки број програма: 579  

Не

Удружење васпитача Војводине, Петра Драпшина 8, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642 , 0216338749

Радмила Петровић, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642, 0646422642, 0216338749

предшколско васпитање и образовање

васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи

В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма

П7 Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета“

Разумевање положаја детета и улоге одраслог у процесу учења у предшколском програму. Јачање компетенција за непосредан рад са децом-усвајање знања о холистичкој природи развоја детета; умења за креирање подстицајног окружења за учење

Разумевање процеса учења кроз односе-креирање подстицајног социјалног окружења; разумевање појма привржености, развој осетљивости за препознавање квалитета образаца привржености и импликације на грађење односа; разумевање односа као „подупирача“ учења; шта је за дете важно у односима; како одрасли граде односе. Разумевање уређења простора као програмског питања нераздојивог од интегрисаног учења. Разумевање улоге одраслог у подстицању смисленог ангажовања деце у простору; оспособљавање практичара за функционално опремање и коришћење заједничких простора и радних соба. Разумевање процеса учења; разумевање улоге одраслог у планирању и стварању прилика за интегрисано учење у сваком дану. Подршка практичарима за планирање учења у складу са

Учесници обуке разумеју процес учења кроз односе. Умеју да креирају подстицајне односе – разумеју шта је детету важно у односима и како они могу то да обезбеде. Разумеју значај дечијег раног искуства бриге и импликације тог искуства на односе које са њима граде у вртићу као основе за развој и учење. Учесници разумеју простор као неодвојиви део интегрисаног учења деце у вртићу; умеју функционално да опреме и користе простор који омогућава смислено ангажовање деце (и практичара). Учесници разумеју процес учења и своју улогу у стварању прилика за интегрисано учење; оспособљени су за планирање учења деце у складу са специфичностима на свим урастима.

30

дана: 1
бодова: 8

2500 динара У цену нису урачунати путни трошкови реализатора и порези и доприноси које сноси наручилац обуке.