Акциона истраживања у функцији унапређивања васпитно-образовне праксе
Каталошки број програма: 400
Не
Филозофски факултет, Ћирила и Методија 2, 18000 Ниш, obuke.cpun@filfak.ni.ac.rs, 018514312 , 018514310
Гордана Ђигић, obuke.cpun@filfak.ni.ac.rs, 018514312, 0641197347, 018514310
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В2 - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређивање квалитета васпитно-образовног рада кроз оспособљавање наставника, васпитача и стручних сарадника за планирање и спровођење акционих истраживања.
Развијање осетљивости учесника за препознавање и правилно дефинисање проблема са којима се суочавају у образовно-васпитној пракси, Упознавање учесника са техникама анализе проблема, Унапређивање компетенција за осмишљавање релевантних промена у образовно-васпитној пракси које би могле представљати решења проблема, Стицање и унапређивање знања и вештина потребних за планирање, реализацију, праћење и вредновање ефеката уведених промена, Унапређивање знања и вештина учесника за активно учешће у процесу развоја и унапређења квалитета установе у којој ради.
Учесници ће на крају програма бити у стању да: - идентификују проблеме са којима се суочавају у својој образовно-васпитној пракси; - на основу анализе проблема, осмисле промене у образовно-васпитној пракси које би могле представљати решења проблема; - дефинишу показатеље на основу којих ће пратити ефекте уведених промена, утврде изворе података и потребне инструменте; - развију план акционог истраживања; - примене стечене компетенције у процесу развоја установе.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику износи 2400,00 динара и обухвата надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаји реализатора, као и хране и освежења на обуци нису укључени у наведену цену.