ОЦЕЊИВАЊЕ У ФУНКЦИЈИ ЕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊА
Каталошки број програма: 513
Не
Центар за образовање и професионални развој, Текеришка 18А, 11221 Београд, eduscimail@ceoprora.rs, 0114054597
Радован Антонијевић, aa_radovan@yahoo.com, 0114054597, 0638118889
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
стручни сарадник у дому ученика
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Развијање педагошких и дидактичко-методичких компетенција наставника и стручних сарадника у области вредновања постигнућа ученика у настави, као основе за стварање подстицајне климе у настави за ефикасно учење.
- Унапређивање неопходних педагошких и дидактичко-методичких компетенција наставника за увођење различитих иновативних приступа у процесу вредновања постигнућа ученика, са посебним нагласком на области формативног оцењивања; - Стицање знања и компетенција ефикасног оцењивања у складу са предвиђеним критеријумима оцењивања; - Стицање и проширивање знања о карактеристикама поступака тестирања у настави као средства ефикасног оцењивања, као и стицање компетенција примене тестова знања у процесу оцењивања; - Стицање неопходних компетенција за организовање портфолија ученика као средства ефикаснијег оцењивања.
На теоријском плану – проширивање професионалних знања о кључним својствима вредновања постигнућа ученика у настави, чиме се омогућава и доприноси ефикаснијем учењу и сазнавању. На практичном плану – допринос практичном раду учитеља/наставника са ученицима, у смислу развијања компетенција примене стечених знања и вештина у процесу оцењивања, у циљу остварења стимулативне климе за учење и сазнавање у настави, што би представљало допринос унапређивању постигнућа ученика.
30
дана:
1
бодова:
8
Бруто износ цене семинара за групу од 30 учесника је 57.000 динара, односно 1.900 динара по учеснику. На укупан бруто износ за групу додају се трошкови превоза (у случају реализације изван места пребивалишта реализатора).