"УМЕЋЕ КОМУНИКАЦИЈЕ 2 - комуникацијске вештине у пракси"
Каталошки број програма: 141
Не
Удружење грађана ТИМ ПСИХОКОД, Београд, Младе Босне 12, irenalobodok@gmail.com, 0116446466, 0642237009
Ирена Лободок Штулић, irenalobodok@gmail.com, 0116446466, 0642237009
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
ВДУ3 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Оснаживање и континуирано оспособљавање наставника, стручних сарадника и васпитача за доследну примену и унапређивање стечених комуникацијских знања и вештина, коришћењем искустава примене у школској васпитној пракси
Oјачавање мотивације учесника за континуирано унапређивање комуникацијских знања и вештина путем сталног трансфера на праксу и повратног учења из праксе; Преиспитивање процена делотворности стечених вештина са аспекта уочених могућности и ограничења у школској пракси; Проширивање комуник.знања и вештина: овладавање техникама конструктивних повратних информација (похвала, критика) и усмеравање на значај њиховог практиковања; Продубљено сагледавање и разумевање ставова и уверења који су у основи разл. стилова комуникације уз оснаживање за избор самопоузданог (асертивног) стила у односу са ученицима, родитељима и колегама; Подстицање конкретизације самосталног и заједничког планирања унапређивања комуникације на свим релацијама у школи.
Учесници: Показују ангажован однос према проблематици васпитног рада и ојачану опредељеност за конструктивну комуникацију; Склони су размени искустава ради узајамне подршке и учења; Сигурније приступају проблемским ситуацијама и антиципирају ефекте својих реакција, прожимајући комуникацијска знања и вештине са искуством примене у пракси; Разумеју значај повратних информација и оснажени су да их конструктивно размењују са ученицима, колегама родитељима; Сензибилисани су и оспособљени да упуте конструктивну похвалу и критику и да је адекватно приме и искористе; Знају како да самопоуздано изразе своје потребе и ставове; Учешћем у изради комуникацијског плана, повећава се мотивација, одговорност и сарадљивост свих актера
30
дана:
1
бодова:
8
Цена семинара по учеснику је 3800 динара. Укључује радне материјале, потрошни материјал за рад, надокнаду хонорара водитеља, путне трошкове за водитеље, накнадне и остале припадајуће трошкове УГ „Тима Психокод“. Цена за школу се формира у складу са бројем учесника и не укључује освежење