Са адолесцентом кроз кризу

Каталошки број програма: 64  

Не

Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологију, Ђушина 7/3, 11000 Београд, dpscpp@orion.rs, 0113232961 , 0113239685

Александра Митровић, aleksandra@dps.org.rs, 0113035131, 063275236, 0113239685

васпитни рад

наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Стицање теоријских знања о томе како различите развојне и акцидентне животне кризе утичу на ментално здравље. Усвајање практичних вештина везаних за разумевање, превенцију и интервенисање у стресним и кризним стањима.

Јачање професионалне компетенције за васпитни рад и пружање подршке ученицима. Упознавање са знацима стреса, депресије, трауме и кризе. Разумевање модела психолошког превентивног рада. Начини и механизми превладавања. Развијање резилијентности, личног одговора на стрес. Развијање свести о сопственим капацитетима и препознавању стања када је неопходно ученика упутити на даљу стручну помоћ.

Препознавање знакова стреса, анксиозности, депресије, трауме и кризе. Прихватање и примена модела психолошког превентивног рада у циљу јачања менталног здравља ученика. Развијање и примена вештина социјалне и психолошке подршке у стресним ситуацијама. Примена стеченог знања у посебним, кризним ситуацијама. Препознавање сопствених капацитета и ограничења, као и момента када ученика треба упутити на стручну помоћ. Развијање резилијентности, личног одговора на стрес. Развијање капацитета за емпатију.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 3800 динара и укључује хонорар реализатора семинара, трошкове радног материјала, сертификате и порезе.