ПУТЕМ ПРЕДУЗЕТНИШТВА ДО ФУНКЦИОНАЛНИХ ЗНАЊА
Каталошки број програма: 441
Не
Центар за образовање и професионални развој, Текеришка 18А, 11221 Београд, eduscimail@ceoprora.rs, 0114054597
Радован Антонијевић, aa_radovan@yahoo.com, 0114054597, 0638118889
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д3 - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Унапређивање вештина наставника за ефикасније планирање и реализацију наставе усмерене на развој кључних компетенција код ученика. Подстицање наставника на развијање предузетничких компетенција у односу на лични и професионални развој ученика.
- Упознавање наставника са значајем добро развијених кључних компетенција у односу на лични и професионални развој ученика; - Унапређивање стратегија развоја школе кроз развој предузетништва, реализацију пројеката и осавремењивање наставних и ваннаставних активности; - Оснаживање наставника за коришћење предметних и међупредметних компетенција у свакодневном наставном контексту у којем се одвија учење (интегративни приступ); - Подстицање наставника на садржајније укључивање ученика у свим фазама наставних активности (планирање, праћење, вредновање, оцењивање); - Оснаживање наставника за подстицање предузетничких компетенција у складу са афинитетима и способностима ученика.
Очекивани исходи су да полазници: разумеју на који начин развој кључних компетенција ученика утиче на њихов лични и професионални развој; знају да користе и комбинују широк спектар предметних и међупредметних компетенција, знају да користе савремене методе и технике подучавања и учења; умеју да осмисле различите приступе у раду са ученицима како би континуирано развијали кључне компетенције ученика; разумеју на који начин укључити ученике у процесе планирања (нпр. пројеката), праћења и вредновања ангажовања ученика, оцењивања постигнућа ученика; полазници ће применити нови начин повезивања професионалне оријентације ученика са развојем свог личног портфолија.
30
дана:
1
бодова:
8
Бруто износ цене семинара за групу од 30 учесника је 75.000 динара, односно 2.500 динара по учеснику. У цену су урачунати хонорари реализатора, скрипте за учеснике семинара, трошкови координисања (телефонски рачуни, промоција семинара заинтересованим групама учесника, коришћење додатне хардверске опреме)