Учимо заједно: квалитет наставе, правично оцењивање и партнерска улога родитеља
Каталошки број програма: 479
Не
ОШ "Танаско Рајић", Алексија Миленковића број 5, tanaskor@mts.rs, 032350185, 032355283
Наташа Турунташ, natasa.turuntas@tanaskorajic.edu.rs, 032344117, 0603441170
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Подизање нивоа компетенција полазника за постизање ефектног подучавања базираног на индивидуализацији у наставном процесу и усмереног на развијање општих компетенција ученика, за оцењивање у складу са прописима и за двосмерну сарадњу са родитељима
Сагледавање предности индивидуализације за успешност подучавања; Унапређивање знања наставника о општим компетенцијама ученика и како их развијати; Оснаживање наставника за планирање, праћење и вредновање наставног часа у складу са стандардима квалитета наставе и учења; Упознавање са карактеристикама ученика од значаја за индивидуализацију наставе; Стицање знања о психолошким принципима учења и мотивационим профилима ученика и њихово повезивање са индивидуализацијом подучавања; Развијање вештина наставника за креирање стратегије подучавања у конкретном одељењу; Развијање свести о значају педагошке евиденције, повратне информације и препоруке ученику за даље учење; Оснаживање наставника за успостављање партнерских односа са родитељима
Полазник: Зна карактеристике ученика релевантне за индивидуализацију наставе; уме да планира и реализује час у складу са спевифичностима одељења и да допринесе развијању компетенција ученика; зна стандарде квалитета наставе и учења и руководи се њима при планирању, реализацији и вредновању наставног часа; уме ефектно да повеже принципе учења и мотивационе профиле ученика са индивидуализацијом подучавања; оспособљен је да креира стратегију подучавања у конкретном одељењу; зна сврсисходно да води педегашку евиденцију; уме да дефинише повратну информацију и препоруку за даљи рад сваком ученику; зна и примењује основне принципе сарадње са родитељима кроз партнерски однос који се рефлектује на примену савета за добробит напредовања ученика.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику за групу од 26 до 30 учесника -1 600,00 динара; Цена по учеснику за групу од 21 до 25 учесника - 1 900,00 динара; Цена по учеснику за групу од 15 до 20 учесника -2 500,00 динара. Цена укључује хонорар реализатора семинара, трошкове радног материјала, сертификате и порезе. Трошкови пута и смештаја реализатора нису укључени у наведену цену.