На путу ка инклузивној заједници - од сметње до помоћи!

Каталошки број програма: 11  

Не

Друштво учитеља Трстеника, Кнегиње Милице 41, ninodrenova13@gmail.com, 063627091

Нинослав Маринковић, ninodrenova13@gmail.com, 063627091, 063627091

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
стручни сарадник у дому ученика

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В3 - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе
ССПУ3 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе
ВДУ1 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Развој и унапређивање професионалних компетенција о примени специфичних вештина и знања, осетљивих васпитно образовних приступа за рад у инклузивној заједници који доприносе подстицању развоја појединца према инклузивној интеграцији.

-Оспособљавање за коришћење алата за развијање концепције инклузивног васпитања и образовања; -Развијање вештина ефикасне инклузивне комуникације и овладавање техникама које су (пред)услов за инклузивни дијалог; -Идентификовање и разумевање различитих врста социјалне дистанце као баријере и овладавање моделима адекватног реаговања; -Практична оспособљеност за примену техника конструктивног уклањања баријерних ситуација у инклузивној заједници; -упознавање са методичким алатима релевантним за креирање инклузивног курикулума у наставним и ваннаставним активностима. -Упознавање са ефектима поштовања осетљивих разлика између васпитаника у колективу као исход афирмације инклузивних вредности.

Учесници практично примењују алате за развијање концепције инклузивног васпитања и образовања; Ефикасно имплементирају вештине инклузивне комуникације и технике комуникације које су (пред)услов за инклузивни дијалог; Препознају и користе адекватне моделе реаговања на различите врсте социјалне дистанце и идентификоване баријере које доводе до проблема унутар инклузивне заједнице; Конструктивно уклањају баријерне ситуације у васпитно-образовној пракси; Функционално примењују алате у креирању инклузивног курикулума у наставним и ваннаставним активностима; Схвате и развију активистички став према начелима вредносних оријентација и инклузивним вредностима; Уклоне баријере на путу од сметњи до помоћи.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 3.000 динара. У цену су укључени радни материјал, освежење у паузама, а сваки полазник добија и матерјал са предавањима и примерима који се обрађују на обуци, као и матерјал за онлајн инструктивно-саветодавни рад и подршку у примени стеченог знања.