УМЕЋЕ ОДРАСТАЊА - оснаживање наставника и васпитача за васпитни и превентивни рад са адолесцентима

Каталошки број програма: 72  

Не

Удружење грађана ТИМ ПСИХОКОД, Београд, Младе Босне 12, irenalobodok@gmail.com, 0116446466, 0642237009

Ирена Лободок Штулић, irenalobodok@gmail.com, 0116446466, 0642237009

васпитни рад

наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Сензибилизација и оспособљавање наставника и васпитача за пружање подршке ученицима у области адолесцентних развојних промена и задатака и за развијање њиховог одговорног понашања пред изазовима одрастања

Оспособљавање наставника/васпитача за боље разумевање одлика адолесцентне развојне кризе ради адекватног реаговања на развојне промене, потребе, повишене потенцијале и могуће ризике и тешкоће; Повећање свести и одговорности наставника о неопходности јачања васпитног утицаја на младе у смеру развијања њиховог одговорног односа према себи, другима, окружењу, школи, вредностима, животним изборима и циљевима; Оспособљавање за примену садржаја и облика рада који доприносе грађењу подржавајуће школске климе, отворене и осетљиве за теме и дилеме одрастања; Ширење репертоара подстицаја позитивне вршњачке интеракције и обогаћивање рада ОЗ; Мотивисање наставника за ангажовани(ји) однос у пољу превенције и васпитног рада са младима

Учесници: -Разумеју когнитивне, емоционалне и социјалне промене у адолесценцији и подржавају развојне задатке који из њих произилазе -Познају, разумеју и настоје да одговоре на развојне психолошке потребе ученика -Имају ангажовани(ји) приступ превентивном и васпитном раду са младима ради усмеравања ка здравим животним изборма и смањења ризика пред изазовима одрастања; -Отворени(ји) су и заинтересовани(ји) за развојне и актуелне адолесцентске теме, мишљења, искуства; усмерени(ји) на међугенерацијску повезаност уместо на разлике у одрастању -Располажу идејама и техникама за подстицање групне интеракције, развијање заједништва и емпатије и грађење позитивне социјалне климе у ОЗ/школи; примењују их и тиме обогаћују васпитну праксу

30

дана: 3
бодова: 20

Цена котизације по учеснику је 6800* дин.(подложна промени у складу са економским токовима). Обухвата радне материјале (штампани и е-приручник), потрошни материјал за рад, сертификате, као и регулисање трошкова хонорара, путних/смештајних трошкова водитеља, накнадних и осталих припадајућих трошкова Тима Психокод. Не укључује освежење током обуке.За групу/ школу/ установу цена реализације је у складу са бројем учесника.