Интегрисана амбијентална настава
Каталошки број програма: 494
Не
Универзитет у Београду - Географски факултет, Студентски трг 3/III, 11000 Београд , jelena.cirovic@gef.bg.ac.rs, 0112637421, 0641211150
Јелена Ћировић, jelena.cirovic@gef.bg.ac.rs, 0112637421 , 0604615010
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Стицање компетенција наставника за планирање, реализацију и евалуацију наставe и пројеката у различитим ваншколским амбијентима као специфичним срединама за поучавање и учење и подстицање интегрисаног, пројектног и холистичког приступа у настави.
Схватање улоге и значаја различитих амбијената и разумевање значења учења крз искуство, откривањем, истраживањем и стварањем у непосредној животној стварности, у којој се ученици сусрећу с природним и културним окружењем кроз директан контакт са предметима сазнања. Подизање свести наставника о истраживачком и пројектном приступу у настави и креирање пројектних задатака у циљу постизања квалитетнијих исхода и развијања међупредметних компетенција ученика. Подстицање тимског рада наставника кроз примену интердисциплинарног тематског планирања и примену различитих стратегија наставе и учења. Развијање компетенција наставника за сарадњу са партнерима из локалне средине и родитељима у реализацији наставних и пројектних, активности у окружењу.
Полазници су оспособљени за планирање, реализацију и евалуацију (са акцентом на формативном оцењивању) интегрисане амбијенталне наставе и пројеката. Разумеју значај и примењују наставне стратегије засноване на учењу кроз искуство, откривањем, истраживањем и стварањем у непосредној животној стварности кроз директан контакт са предметима сазнања. Примењују интердисциплинарно тематско планир. пројеката и наставе. Креирају истраживачке и пројектне задатке са акцентом на релевантним активностима ученика у складу са исходима у циљу развијања међупредметних компетенција ученика. Знају и примењују интегрисани, пројектни и холистички приступ у настави. Оспособљени су за функционалније остваривање сарадње са родитељима и партнерима из окружења.
30
дана:
1
бодова:
8
По учеснику 2,500.00 динара. У цену је урачуната накнада предавачима, путни трошкови, радни материјал за учеснике семинара.