"Азбука квалитетних односа“

Каталошки број програма: 553  

Не

Удружење васпитача Војводине, Петра Драпшина 8, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642 , 0216338749

Радмила Петровић, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642, 0646422642, 0216338749

предшколско васпитање и образовање

васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи

В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Разумевање важности грађења квалитетних односа између деце, породице и практичара. Јачање компетенција практичара за планирање и пружање подршке породици у складу са њеним специфичностима и потребама у функцији неговања партнерства породице и вртића.

Разумевање основних појмова ТАВ-а, као и значаја њене примене у пракси. Разумевање димензија квалитета односа из перспективе детета и перспективе одраслог. Разумевање значаја првог родитељског састанка. Подршка практичарима за планирање и реализацију процеса транзиције; разумевање важности подстицајног физичког окружења за квалитетан процес транзиције. Оснаживање практичара за праћење и пружање подршке деци и породици. Јачање сензитивности практичара за препознавање потреба деце и породице. Оснаживање практичара за пружање различитих видова подршке родитељима/старатељима у складу са њиховим потребама који се заснивају на партнерском односу.

Учесници програма разумеју основне појмове Теорије афективне везаности и умеју да примењују знања у пракси. Учесници разумеју своју улогу и спрам тога граде и негују сигурне односе са децом и стварају подстицајно физичко окружење у процесу транзиције. Оспособљени су за планирање и реализацију различитих видова подршке родитељима/старатељима (родитељски састанци, индивидуални разговори, итд.). Учесници умеју да прате функционисање детета и родитеља током заједничког боравка у вртићу и идентификују места за подршку. Учесници програма препознају карактеристике, потребе и претходна искуства породице и пружају подршку у складу са њима.

30

дана: 1
бодова: 8

2500 динара У цену нису урачунати путни трошкови реализатора и порези и доприноси које сноси наручилац обуке