Примена модела вишеструких интелигенција у настави
Каталошки број програма: 527
Не
Центар за стручно усавршавање у образовању Лесковац, Лесковачког одреда бр.6, csuleskovac@gmail.com, 016214555 , 016214555
Лидија Крстић Стојичић, lidija@csuleskovac.edu.rs, 016214555, 0668558565, 016214555
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Оспособљавање наставника да препознају, искористе и даље развијају вишеструке способности ученика кроз разноврсне технике, материјале и садржаје.
1. Упознавање наставника са моделом и типовима интелигенција по Хауарду Гарднеру (1984) са циљем проширења свести о новијим психолошко-методичким конструктима који се примењују у настави. 2. Обука наставника да благовремено препознају различите спообности ученика (језичка, математичко-логичка, просторна, музичка, телесна-кинестетичка, интерперсонална, интраперсонална) како би их ангажовали у настави. 3. Упознавање наставника са техникама којима се поједине интелигенције активирају и имплементација техника кроз конкретне примере на часовима. 4. Унапређење свести наставника о препознавању и неговању даровитости код деце кроз методолошки разноврсну наставу.
Наставници ће бити у стању да стечена знања и вештине о моделу вишеструких интелигенција примене у својој настави путем примене адекватних техника; Наставници ће кроз нестандардизоване тестове моћи да идентификују јаче и слабије развијене способности ученика; Настава у основној школи ће бити иновирана практичним и разноврсним активностима кроз кoје се уче нови садржаји; Обавезно наставно градиво биће обрађено на другачији начин од предвиђеног, јер ће ученици имати прилику да кроз решавање проблема, пројектну и наставу засновану на задатку, усвајају програмом задате садржаје.
30
дана:
1
бодова:
8
2.300,00 динара. У цену су урачунати: хонорари реализатора програма, порези и доприноси на ауторски хонорар, радни материјал.