Настава модерне историје југоисточне Европе - оспособљавање наставника за мултиперспективни приступ настави историје

Каталошки број програма: 221  

Не

Удружење за друштвену историју - Euroclio, Палмира Тољатија 38/12, acatod@live.com, 0641420182, 0112674706

Александар Тодосијевић, acatod@live.com, 0112674706, 0641420182

друштвене науке

наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета

Н1 - компетенције наставника за уже стручну област

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Оспособљавање наставника историје да примене мултиперспективност као дидактичку методу у раду са ученицима анализом историјских извора у складу са предметним исходима и компетенцијама (предметним и међупредметним) у процесу наставе у учења.

-Оспособљавање наставника да кроз мултиперспективни приступ настави историје предају осетљиве и контроверзне теме, -Упознавање наставника са методологијом истраживања друштвене историје и критичког сагледавања историјских извора, -Ослобађање наставника од традиционалног етноцентричног угла посматрања садржаја, -Јачање компетенција наставника за рад на осетљивим и контроверзним историјским темама у складу са предметним исходима и компетенцијама у настави историје, -Оспособљавање наставника да на темељу различитих тумачења историјских појава и догађаја примене концепт мултиперспективности у циљу планирање наставе која се фокусира на исходе, критички приступ садржају и развијање критичког мишљења код ученика.

Наставници ће бити: -оспособљени да примене мултиперспективност као дидактичку методу у раду са ученицима компаративном анализом историјских извора у складу са предметним исходима и компетенцијама у настави историје, -биће оспособљени да кроз мултиперспективни приступ настави историје предају осетљиве и контроверзне теме, -биће упознати са методологијом истраживања друштвене историје и критичког сагледавања историјских извора, -биће оспособљени да на темељу различитих тумачења историјских појава и догађаја примене концепт мултиперспективности у циљу планирање наставе која се фокусира на исходе, -биће оспособљени да критички приступају садржају и развијају критичко мишљење код ученика.

30

дана: 2
бодова: 16

Семинар је бесплатан за учеснике