Технике учења и саморегулисано учење
Каталошки број програма: 430
Не
Педагошко друштво Србије, Теразије 26, 11000 Београд, drustvo@pedagog.rs, 0112687749
Марија Милинковић, obuke@pedagog.rs, 0668013246, 0668013246
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Унапређивање наставничких компетенција у области поучавања и учења кроз примену различитих техника учења у раду са ученицима и развијање саморегулисаног учења код ученика
-Проширивање знања учесника о техникама учења -Уочавање везе техника учења и интерактивних наставних техника -Оспособљавање за примену нових техника учења у раду са ученицима у складу са специфичностима услова у којима раде -Оспособљавање за поучавање ученика у овладавању различитим техникама учења -Разумевање појма саморегулисаног учења -Оспособљавање за развој саморегулисаног учења код ученика
По завршетку обуке очекује се да су учесници проширили своја досадашња знања о техникама учења; да су уочили могућност примене различитих техника учења и интерактивних техника у складу са специфичностима услова у којима раде; да су оснажени да поучавају ученике различитим техникама учења; да су разумели важност развоја саморегулисаног учења; да реализују активности у наставном процесу које развијају саморегулисано учење код ученика
30
дана:
1
бодова:
8
2000 динара по полазнику - радни и потрошни материјал на семинару, слања предрачуна/рачуна и стављање на Централни регистар фактура, путни трошкови за водитеље, смештај по потреби, хонорари за водитеље, израда штампаних уверења и дистрибуција на адресе школе