Саветодавни разговор – примена у васпитном раду са адолесцентима и родитељима

Каталошки број програма: 73  

Не

Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологију, Ђушина 7/3, 11000 Београд, dpscpp@orion.rs, 0113232961 , 0113239685

Александра Митровић, aleksandra@dps.org.rs, 0113035131, 063275236, 0113239685

васпитни рад

наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ВДУ3 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Овладавање и унапређивање вештинама вођења саветодавног разговора са адолесцентима и њиховим родитељима

Упознавање са релевантним принципима и теоријским приступима у процесу саветовања. Разумевање значаја и специфичности педагошко-саветодавног рада. Подршка осетљивости и личне компетенције за препознавање и решавање развојних проблема у адолесцентном периоду. Развијање вештина комуникације у саветодавном разговору. Јачање професионалне компетенције за организовање индивидуалног и групног саветодавног рада. Приступ и укључивање родитеља у саветодавни рад. Оспособљеност за вођење саветодавног разговора са ученицима и родитељима. Појачавање свесности о сопственим капацитетима за пружање помоћи и препознавање тренутка када упутити дете код одговарајућих стручњака.

Схватања значаја и специфичности саветодавног разговора. Боље разумевање развојних карактеристика адолесцената. Овладавање вештинама саветодавног разговора. Препознавање сопствених капацитета и ограничења, као и момената када укључити друге стручњаке. Примена стеченог знања о релевантним приступима у процесу саветовања, како индивидуалног, тако и групног. Препознавање улоге родитеља и њихово укључивање у саветодавни процес. Унапређене комуникацијске вештине и развијенији капацитет за емпатију.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 3800 динара и укључује хонорар реализатора семинара, трошкове радног материјала, сертификате и порезе.