Педагошки изазови: настава, оцењивање, насиље и ИОП – решавање ситуација у складу са законом
Каталошки број програма: 159
Не
ОШ "Танаско Рајић", Алексија Миленковића број 5, tanaskor@mts.rs, 032350185, 032355283
Наташа Турунташ, natasa.turuntas@tanaskorajic.edu.rs, 032344117, 0603441170
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Оснаживање полазника и подизање нивоа компетенција да на ефикасан, праведан и правно заснован начин решавају проблеме у образовном процесу, чиме ће допринети стварању сигурног и подстицајног образовног окружења за све ученике
Упознавање наставника са законским оквирима и прописима који регулишу образовни систем, а који се односе на права ученика, оцењивање, заштиту од насиља и инклузивност и повезивање са компетенцијама полазника ради примене у решавању конкретних педагошких ситуација; Повећање знања полазника о развојним карактеристикама ученика; развијање вештина комуникације; усвајање важних знања из психологије међуљудских односа (као што су особине „демократске“ личности: однос према другима, личне особине и ментално функционисање); повећање свести о значају сарадње са родитељима, колегама и тимом, као и о потреби да се у решавању конкретних педагошких ситуација узму у обзир развојне карактеристике ученика.
Полазник: Познате су му компетенције и одговарајући индикатори за његово занимање; упознат је са релевантним законским и подзаконским прописима; зна како да их примењује и користи у свакодневном раду при решавању педагошких ситуација; разуме развојне карактеристике ученика и уме да их примени при решавању педагошких изазова; познаје принципе успешне комуникације, свестан је њиховог значаја и користи их у решавању педагошких ситуација; користи знање из психологије међуљудских односа у комуникацији са родитељима и колегама.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику за групу од 26 до 30 учесника -1 600,00 динара; Цена по учеснику за групу од 21 до 25 учесника - 1 900,00 динара; Цена по учеснику за групу од 15 до 20 учесника -2 500,00 динара. Цена укључује хонорар реализатора семинара, трошкове радног материјала, сертификате и порезе. Трошкови пута и смештаја реализатора нису укључени у наведену цену.