Управљање разредом: изазови и решења

Каталошки број програма: 800  

Не

Друштво педагога физичког васпитања Војводине, Нови Сад, др Васе Савић бр 3, dpfvoj@gmail.com, 0646677648

Јасна Ђукић, dpfvoj@gmail.com, 0646677648, 0646677648

физичко васпитање

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи

Н1 - компетенције наставника за уже стручну област
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Унапређивање компетенција за управљање разредом у настави физичког васпитања, ради стварања позитивног и подстицајног окружења које промовише учење свих ученика, мотивише их, безбедно је и превенира дисциплинске проблеме.

Упознавање са актуелном законском регулативом релевантном за управљање разредом; Разумевање релација између управљања разредом, мотивације ученика, дисциплине и ефективне наставе у физичком васпитању; Стицање продубљених знања о различитим видовима непожељног понашања у настави физичког васпитања и њиховој заступљености; Критичка анализа одабраних модела и теорија управљања разредом у контексту наставе физичког васпитања; Упознавање са ефективним стратегијама управљања разредом у настави физичког васпитања; Примена наученог при изради плана управљања разредом.

По завршетку обуке, учесници ће бити у стању да: • Вреднују значај управљања разредом за формирање позитивног и подстицајног окружења за учење у настави физичког васпитања; • Интерпретирају повезаност управљања разредом, мотивације ученика, дисциплине и ефективног учења у настави физичког васпитања; • Критички анализирају различите моделе и теорије управљања разредом; • Одаберу најподеснији модел или комбинују елементе више модела управљања разредом у складу са сопственим потребама и стручним афинитетима; • Идентификују ефективне стратегије управљања разредом; • Примене научено у изради плана управљања разредом.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 3.000,00 динара. У ову цену је урачунато: трошкови организације обуке, административно-рачуноводствени трошкови, путни трошкови, радни материјали, надокнада предавачима.