Самовредновање рада школе као кључна основа за развој -оквир, методологија и инструменти

Каталошки број програма: 781  

Не

ЦИП-Центар за интерактивну педагогију, Дринчићева 30, 11000 Београд, cipcentar@cipcentar.org, 0113247988

Јелена Ђорђевић, jelena@cipcentar.org, 0113247988, 0628016069

управљање и организација рада

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)

Подршка руководству школе, стручним сарадницима и наставницима у ближем разумевању система за осигурање квалитета рада и концепта самовредновања са нагласком на национални оквир квалитета и примену методологије за праћење и вредновање развоја школе.

1. Процена квалитета рада школе у односу на карактеристике квалитетне школе 2. Дубинско разумевање националног оквира квалитета и могућности за квалитетно самовредновање рада школа 3. Развијање компетенција за планирање развоја школе заснованог на подацима 4. Разумевање улоге и значаја директора, стручних сарадника и наставника у интерном систему за осигурање квалитета рада школе. 5. Разумевање значаја рефлексивне праксе и хоризонталног учења у процесу самовредновања 6. Оснаживање директора, наставника и стручних сарадника за примену софтвера за самовредновање 7. Разумевање елемената квалитетног извештаја о самовредновању и унапређивање извештаја

Учесници разумеју елементе квалитета који се односе на рад школе. Учесници показују разумевање националног оквира квалитета и могућности за самовредновање рада школа. Учесници су унапредили компетенције за планирање развоја школе који је заснован на подацима. Учесници разумеју улогу и значај директора, стручних сарадника и наставника у интерном систему за осигурање квалитета рада. Учесници су мотивисани за развој рефлексивне праксе и хоризонталног учења у процесу самовредновања. Учесници су упознати са могућностима примене апликације АС школа. Учесници разумеју елементе квалитетног извештаја о самовредновању. Учесници показују спремност за тимски рад на самовредновању уз примену пакета инструмената.

30

дана: 1
бодова: 8

3.000 РСД са урачунатим ПДВ по учеснику (хонорари за два водитеља, потрошни материјал, путни трошкови и смештај водитеља).