Oрганизација и реализација наставе у кућним или болничким условима за ученике са здравственим проблемима
Каталошки број програма: 178
Не
Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697
Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д3 - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Oспособити полазнике да организују и реализују наставу у кућним/болничким условима на класичан начин или учењем на даљину, за ученике са привременим здравственим проблемом или трајно за ученике са значајним сметњама у развоју и инвалидитетом.
Реализација наставе у кућним/болничким условима за индивидуалан рад, у групи или у комбинованом одељењу на класичан начин или применом савремених информационо-комуникационих технологија.
По завршетку обуке полазници знају да организују наставу у кућним/болничким условима за ученике са здравственим проблемима: да израде годишњи фонд и распоред часова, воде педагошку документацију, да успоставе успешну сарадњу са медицинским особљем и родитељима, припреме адекватне услове за рад. Успешно планирају и реализују сам наставни процес индивидуално, у групи или у комбинованом одељењу према здравственом стању и педагошком профилу ученика, користећи разноврсне наставне стратегије, као и модуле за учење на даљину. Знаће да остваре партнерски, а задрже професионални однос са родитељима ученика. Увиђају значај и могуће видове сарадње са матичним школама ученика, локалном заједницом у циљу социјализације ученика из кућне наставе.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику 2500 динара. Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организације која подржава обуку, радно–потрошни материјал; Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују.