Да уз ИОП свако учи лако

Каталошки број програма: 209  

Не

Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697

Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Упознавање учесника са карактеристикама ученика са тешкоћама у развоју и њихово оспособљавање за прилагођавање приступа како би пружили подршку за напредовање тих ученика.

Сензибилисање полазника за препознавање и идентификовање специфичности код ученика и оспобљавање за прикупљање података за израду педагошког профила. Овладавање стратегијама прилагођавања наставе ученицима са сметњама у развоју и израда ИОП-а који је у функцији свестраног развоја. Развој знања и вештина за планирање и реализацију наставних активности уз уважавање индивидуалних потреба ученика.

Препознају карактеристике ученика са различитим тешкоћама и оспособљени да се препознају потенцијале тих ученика. Идентификују предмете, области и активности на којима треба приоритетно радити са учеником/ученицом ослањајући се на његове/њене очуване капацитете и интересовања. Одабирају адекватне методе, средства и облике наставног рада, оспособљени су за креирање адекватног наставног материјала. Оспособљени су да сачине ИОП.

30

дана: 1
бодова: 8

Котизација по учеснику је 2000,00 динара Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организације која подржава програм, радно-потрошни материјал. Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују.