Здрава исхрана = здрава будућност - чињенице о исхрани које сваки просветар треба да зна
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 237
Да
Удружење Креативни учитељи, Војвођанска 115/16, 11073 Нови Београд, kreativniucitelji@gmail.com, 0641357278, 0112280932
Момчило Степановић, momcilo.skolabs@gmail.com, 0641357278, 0641357278
здравствено васпитање
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
ВДУ1 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Развијање компетенција наставника за пружање подршке ученицима и родитељима у неговању навика здраве исхране.
Проширивање знања полазника о правилној и избалансираној исхрани и здравственој безбедности хране. Обучавање учесника да правилно тумаче и анализирају нутритивну вредност хране и нутритивне декларације прехрамбених производа. Упознавање полазника о врсти нутритивно важне (супериорне) хране. Развијање вештина да правилно процене и класификују стање исхрањености код ученика на основу антропометријских мерења. Упознавање полазника са типовима и могућим последицама гојазности. Подстицање полазника на превенцију лоших навика у исхрани код ученика. Оспособљавање полазника за израду ђачког јеловника и његово правилно имплементирање. Упућивање учесника на континуиран активан однос према исхрани и неговање и развијање здравих навика у исхрани.
Полазник ће бити у стању да: - разликује макро и микронутријенте и њихов значај у исхрани - процењује здравствену безбедност хране - чита и исправно анализира нутритивне декларације прехрамбених производа, као и Nutri-Score ознаке - сагледава значај дијетних влакана, пробиотика и пребиотика, као и антиоксиданата у исхрани - правилно изврши основна антропометријска мерења - одреди BMI и проценат масног ткива у телу - разликује типове гојазности и последице које неправилна исхрана и гојазност остављају на здравље - препозна и превенира (отклони) лоше навике у исхрани - изради ђачки јеловник и да га правилно имплементира - негује и развија здраве навике у исхрани
45
недеља:
2
бодова:
16
Цена: 3.800,оо динара по полазнику. Спецификација цене обуке по полазнику: - бруто хонорари аутора, модератора обуке и адмистратора образовне платформе 3.400 динара. - трошкови уношења и обраде података, израде уверења, администрације: 400 динара.