Планирање и припрема савремене наставе
Каталошки број програма: 466
Не
Удружење наставника ВЕТ Форум, Боре Вукмировић 12, 18000 Ниш, udruzenjevetforum@gmail.com, 063411456, 018220424
Саша Манић, manicsasa2@gmail.com, 018220424, 063411456
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Овладавање основама модела за планирање савремене наставе и развијање компетенција наставника за његову примену приликом израде припреме за час.
Упознавање учесника са проширеном Блумовом таксономијом. Оспособљавање учесника за формулисање захтева у настави на различитим нивоима Блумове таксономије. Уочавање и схватање значаја везе између циљева, исхода, стандарда и компетенција, дефинисаних Програмом наставе и учења. Оспособљавање учесника за правилно формулисање циљева и исхода. Развијање вештина за мотивисање ученика кроз избор метода и облика рада у складу са циљевима, исходима и садржајем који се обрађује на часу. Оспособљавање учесника за планирање савремене наставе, развијање међупредметних компетенција ученика, креирање сценарија часа и израду плана тока часа по фазама. Развијање вештина за планирање наставе која испуњава Мајерове постулате-10 обележја добре наставе
Учесници ће бити оспособљени да: планирају савремену наставу са циљем унапређења наставног процеса; формулишу захтеве у настави на различитим нивоима Блумове таксономије; формулишу циљеве, исходе и међупредметне компетенције у настави; операционализују комплексне исходе на једноставне и на основу њих планирају активности ученика; изврше адекватан избор метода и облика рада за сваку фазу часа, у складу са садржајем, циљевима и исходима часа; израде план тока часа по фазама и напишу сценарио за час. Укључивање ученика као активних партнера у сазнајни процес наставе, као и њихова партиципација у фазама планирања и евалуације, рефлексије наставе, што одговара савременим схватањима васпитно образовне улоге школе у друштву.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена програма износи 3000,00 динара по учеснику. Цена је пројектована за групу од 30 учесника. Цена покрива хонораре реализатора програма, порезе и доприносе и трошкове Удружења. У цену нису урачунати трошкови смештаја, исхране и пута реализатора програма, материјала за реализацију програма, закуп просторије где се програм реализује, као ни трошкови смештаја и исхране учесника.