Интегративна настава у примерима из наставне праксе

Каталошки број програма: 450  

Не

Академија Филиповић, Кнеза Лазара Л2 лок.15 и 16, 35000 Јагодина, akademijafilipovic@gmail.com, 0638249999, 0358200999

Братислав Филиповић, akademijafilipovic@gmail.com, 0358200999, 0638249999

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Оснаживање наставника за примену интегративне наставе, повезивање више наставних предмета, као и унапређивање компетенција директора и стручних сарадника у педагошко - инструктивном раду

Побољшање међупредметних веза кроз интеграцију садржаја који се могу сјединити у наставне модуле, јачање хоризонталног и вертикалног повезивања наставних предмета кроз разноврсне облике рада, методе које су усмерене на решавање проблема и активног ученика; учење у облику умреженог размишљања чиме се унапређује формирање различитих погледа на проблем и приступ одређеној теми. Продубљено и систематично стицање знања из једне области кроз повезивање са знањима из других предмета у диференцијацији и интеграцији.

наставници интегришу сродне садржаје из различитих наставних предмета интегришу садржаје из сродних предмета где је један предмет основни а садржаји осталих су илустрација интегришу садржаје који улазе у исту образовну област или исти образовни блок, као и садржаје међусобно удањених наставних области стручни сарадници и директори прате и вреднују интеграцију општеобразовних садржаја усклађених са специфичностима школе развија интраперсоналне потенцијале (ја индентитет, радозналост, самопоштовање, емоционална стабилност) развија партиципативне, кооперативне, интерактивне и искуствене методе наставе и учења креира наставни процес у коме ствара ситуације за активно учење, креативност у раду, ситуације за активно учење и примену стечених зна

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику износи 4.900 динара. У цену су урачунати хонорари предавача, путни трошкови, трошкови преноћишта радни материјал, израда уверења, трошкови координисања (уплата по пријави конкурса,телефонски рачуни, маркетинг према заинтересованим групама полазника, коришћење додатне хардверске опреме, непредвидљиви трошкови…)