Израда стандардизованих писмених провера знања

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 355  

Да

Удружење за едукацију и образовање Вулкан знање, Господар Вучића 245, Београд, office@vulkanznanje.rs, 0117456025, 0628095607

Марина Обрадовић, marina.obradovic@vulkanznanje.rs, 0117456025, 0628005607

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник у школи за образовање одраслих

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење

П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)

Развијање вештина запослених у разредној и предметној настави за прецизно и креативно састављање писмених провера знања према задатим исходима и стандардима, анализу и евалуацију урађеног и осмишљавање мера за напредак ученика у даљим постигнућима.

Оспособљавање наставника за састављање писмене провере знања према задатим стандардима и исходима. Унапређивања критеријума оцењивања у оквиру законске регулативе. Развијање вештина и компетенција наставника у креирању задатака различитог типа и распоређивање задатака по нивоима. Оспособљавање наставника за евалуацију и анализу постигнућа ученика на писменим проверaма знања, као и састављање плана мера за напредовање ученика који имају слаба постигнућа. Усвајање метода за успешно праћење постигнућа ученика на пис. пров. знања и вођење педагошке документације. Оспособљавање наставника за састављање бодовне листе и самоевалутивних листова за ученике. Оспособљавање наставника за осмишљавање пис. пров. знања које ће унапредити ученичке вешти

По завршетку обуке наставник ће бити оспособљен да: - састави тест провере знања (контролну вежбу, петнаестоминутну вежбу, годишњи тест); - осмисли и распореди задатке по нивоима (основном, средњем и напредном); - креира занимљиве задатке различитог типа; - самостално уради анализу и евалуира постигнућа ученика; - састави самоевалуативне листе за ученике; - критички анализира свој рад на основу постигнућа ученика у писменим проверама знања; - састави план мера за побољшање успеха и напредак ученика који имају слаба постигнућа; - осмишљава писмене провере знања које ће довести до бољих постигнућа ученика на завршном испиту.

45

недеља: 2
бодова: 8

2700 динара