Утицај редефинисаног концепта писмености у 21. веку на промене у систему образовања 2

Каталошки број програма: 478  

Не

Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830

Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Јачање професионалних компетенција наставника у домену развоја различитих компоненти писмености међу ученицима у складу са потребама ученика и развојем човечанства у 21. веку.

- оснаживање наставничких компетенција у домену комплексног појма писмености у 21. веку који се развија у складу са друштвеним, економским и технолошким развојем човечанства; - припрема ученика за целоживотно учење и прилагођавање новонасталим променама у свету који их окружује кроз развој општих међупредметних и кључних компетенција; - идентификација компоненти писмености у 21.веку у програмима наставе и учења свих предмета и њихова интеграција у наставне планове; - унапређивање наставничких компетенција у вези са операционализацијом исхода који се односе на различите домене писмености у 21. веку и у вези са формативним праћењем остварености тако конципираних исхода; - креирање,примена и размена примера добре праксе у свакодневној настави

- разуме комплексност појма писмености у 21. веку и процес промене кроз коју писменост пролази у савременом свету; - пореди традиционално и савремено схватање писмености; - разуме како редефинисани појам писмености у 21. веку утиче на промене у образовном систему; - препозна, дефинише и опише различите компоненте писмености у 21. веку; - препозна поједине аспекте писмености у програмима наставе и учења и повеже их са предметним и међупредметним компетенцијама; - идентификује наставне области/јединице које доприносе развоју компоненти писмености у 21. веку; - операционализује исходе који се односе на развој различитих компоненти писмености; - креирају, прате и вреднују активности којима се развијају различити аспекти писмености у 21. веку.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена семинара за групу до 30 учесника- 55.000,00 бруто плус путни трошкови