Образовно – васпитни рад и мере подршке за ученике са проблемима у понашању

Каталошки број програма: 70  

Не

Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830

Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Унапређивање компетенција наставника и стручних сарадника за образовно – васпитни рад и пружање адекватне подршке ученицима са проблемима у понашању у функцији развоја позитивних промена у понашању и бољег постигнућа у школи

Упознавање наставника и стручних сарадника са појмом и могућим узроцима појаве проблема у понашању ученика који отежавају њихово праћење наставе, социјализацију и прикладно и очекивано понашање у школи Развијање компетенција наставника и стручних сарадника за разумевање проблема у понашању ученика у школи у светлу основних потреба и унутрашње мотивације ученика Оспособљавање наставника и стручних сарадника за примену индивидуализованог приступа и израду индивидуалног плана подршке за ученике са проблемима у понашању у школи Оснаживање наставника за примену делотворних стратегија подучавања ученика са проблемима у понашању у школи Унапређивање вештина саветодавног рада са ученицима са проблемима у понашању и њиховим родитељима

По завршеном програму обуке учесници ће бити у могућности да: - препознају и процене сложеност проблема у понашању ученика, њиховог утицаја на праћење наставе, социјализацију и очекивано понашање у школи - разумеју ученике са проблемима у понашању са становишта повезаности понашања ученика са његовим потребама и унутрашњом мотивацијом - примењују индивидуализовани приступ и да израде индивидуални план подршке за ученике са проблемима у понашању у школи - примењује делотворне стратегије у подучавању ученика са проблемима понашања у школи и примењују стечена знања и вештине током саветодавног рада са ученицима и њиховим родитељима - креирају одговарајуће услове за позитиван развој ученика са проблемима у понашању у учионици и ван ње

30

дана: 1
бодова: 8

Цена семинара за групу до 30 учесника- 55.000,00 бруто плус путни трошкови