Како унапредити процес самоевалуације у области настава и учење?
Каталошки број програма: 452
Не
Педагошко друштво Србије, Теразије 26, 11000 Београд, drustvo@pedagog.rs, 0112687749
Марија Милинковић, obuke@pedagog.rs, 0668013246, 0668013246
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Унапређивање компетенција ученика, наставника, стручних сарадника и директора за процес самоевалуације у наставном процесу.
Стицање знања и вештина о самоевалуацији у наставном процесу; Обучавање наставника за планирање процеса самоевалуације у настави; Оснаживање наставника за разумевање и прихватање улоге ученика у процесу самоевалуције; Уочавање одговорности ученика и наставника у наставном процесу.
Очекујемо да ће наставници проширити знања о начинима самоевалуације у области настава и учење. Наставници ће боље разумети повезаности планирања наставе и самоевалуције што ће директно утицати на промену њиховог досадашњег искуства и сазнања о самоевалуацији и улози ученика у процесу самоевалуације. Наставници ће иницирати различите активности за планирање и реализацију самоевалуације у настави. Наставници ће знати како да укључе ученике у поступаке самоевалауције сопственог рада
30
дана:
2
бодова:
8
2.000,00 динара по полазнику