Даровито дете у разреду - од скривеног талента до ИОП-а 3
Каталошки број програма: 199
Не
Удружење Креативни учитељи, Војвођанска 115/16, 11073 Нови Београд, kreativniucitelji@gmail.com, 0641357278, 0112280932
Момчило Степановић, momcilo.skolabs@gmail.com, 0641357278, 0641357278
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В3 - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе
ССПУ3 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Унапређивање педагошких компетенција у области препознавања даровитости деце/ученика и едукација о расположивим видовима подршке.
Едукација полазника која подразумева сазнања из следећих области: - шта је показало истраживање о структури школских постигнућа чланова Менсе Србије, - са којим изазовима се суочавају даровита деца у школском систему, - како препознати даровитост и које су примарне и секундарне добити, - значај подршке даровитима, - шта је био мотив за ИОП 3 који је резултирао првим местом на регионалном такмичењу младих талената из математике. Обука полазника за: - препознавање елемената даровитости, - проналажење и употребу инструмената за доказивање даровитости, - израду педагошког профила за даровите, - израду ИОП-а 3, - пружање подршке даровитој деци.
Очекује се да ће полазници: - унапредити сензибилитет за потребе даровитих ученика и спремност да им пруже разумевање и додатну подршку, - бити обучени за ефикасније препознавање елемената даровитости, идентификацију даровите деце и коришћење прцедура институционалне подршке, - упознати процедуре за доказивање даровитости, - бити оснажени и мотивисани да приступе изради педагошког профила и ИОП-а 3 када за тим постоји реална потреба, - бити обучени за израду педагошког профила за даровите и ИОП-а 3. - проширити свест о значају подршке даровитима и добити која се односи на даровито дете и на децу којој то дете постане узор.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена: 2.800,оо динара по полазнику. Спецификација цене обуке по полазнику: - бруто хонорари аутора и реализатора и трошкови радног материјала 2.500 динара. - трошкови правног пословања, уношења и обраде података: 300 динара. У цену нису урачунати трошкови: путовања, закупа радног простора (ако постоје); освежења и исхране полазника; смештаја за реализаторе, ако је то неопходно.