Оцењивање ученика у пројектно-оријентисаној настави: приступи и алати у eTwinning пројектима
Каталошки број програма: 465
Не
Фондација Темпус, Жабљачка 12, info@tempus.ac.rs, 0113342430
Милена Мирић, info@tempus.ac.rs, 0113342430, 0113342430
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Унапређење компетенција за оцењивање кроз пројектно-оријентисану наставу, користећи eTwinning платформу, као комплетан алат за спровођење виртуалних пројеката и међународну сарадњу. Развој вештина рада са дигиталним алатима у сарадничким пројектима.
Развој вештина неопходних за праћење и вредновање ученичких активности кроз дигиталне алате и колаборативне пројекте. Оспособљавање наставника за коришћење eTwinning платформе као алата за планирање и спровођење пројектно-оријентисане наставе у сврхе формативног и других врста и метода оцењивања и рефлексије у настави; развијање вештина за примену разноврсних метода оцењивања у складу са потребама ученика и циљевима пројекта; унапређење извођења пројектно-оријентисане наставе кроз ефикасно планирање; упознавање са конкретним методама и алатима за оцењивање.
Након завршене обуке, учесници ће бити оспособљени да ефикасно користе еТwinning платформу за оцењивање ученичког учинка у пројектно-оријентисаној настави. Полазници ће научити како да примене различите методе формативног и сумативног оцењивања унутар пројеката, укључујући коришћење дигиталних алата за праћење напретка и вредновање постигнућа ученика у реалном времену. Учесници ће развити вештине и стећи знања потребна за планирање оцењивања ученика у различитим фазама пројектног рада и за различите врсте задатака.
30
дана:
1
бодова:
8
Све обуке које организује Фондација Темпус и eTwinning национални тим за подршку су бесплатне.