Васпитна улога наставника у формирању личности детета и ученика

Каталошки број програма: 21  

Не

Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830

Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ1 - компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе
ВДУ1 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси
Д5 - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом
ССДУ1

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Оспособљавање наставника за васпитно деловање на формирање и развој самопоуздања личности детета и ученика.

- Развијање комуникацијских вештина наставника редуковањем пасивне и агресивне комуникације у корист асертивне; - Развијање способности наставника за добро слушање; - Развијање способности наставника за спознавање сопствених искривљених уверења - Развијање способности наставника за прилагођавање индивидуалним карактеристикма ученикаи за ефикаснију сарадњу са родитељима у циљу мотивацијеи развоја самопоуздане личности ученика - Подизање ниовоа самопоуздања наставника у циљу ефикаснијег деловања на формирање самопоуздане личности ученика. - Развијање способности наставника за добијање поверења ученика и развијање самопоуздања наставника редуковањем улога у животу које их у томе спречавају.

По завршетку обуке наставници владаjу комуникацијским вештинама, имају веће самопоуздање и знање из области васпитања и тако дају свој максимум васпитном деловању на развој здраве личности детета, кроз све облике васпитног рада са родитељима и ученицима, много је већи акценат на васпитању. Наставници су способни да индиректно делују на развој личности детета преко сарадње са родитељима, на способност мотивисања ученика уважавањем њихове индивидуалности , на способност наставника да изгради поверење у могућност ученика и да има позитивна очекивања.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена семинара за групу до 30 учесника- 55.000,00 бруто плус путни трошкови